• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
سه شنبه 8 مهر 1399
کد مطلب : 111687
+
-

با مردم

با مردم







چرا زمان ساخت پراید فکر سرعت آن را نکردند
مسئولان راهنمایی و رانندگی معتقدند سرعت پراید نباید از ۸۰تجاوز کند چون سیستم فنی این وسیله نقلیه طوری است که تجاوز از این سرعت، خطرتصادف، واژگونی و خرابی را چندین برابرمی‌کند. از آنجایی‌که پراید مثل سایر خودروها دنده 5 دارد چرا در زمان ساخت فکری برای این موضوع نشد و اگرقرار باشد جایگزین پراید با همین سرعت باشد چه لزومی دارد دنده مازادی مثل 5 داشته باشد.
راستی از کرمان

  ساعت‌های میادین و ایستگاه‌های اتوبوس را به‌کار بیندازید
ساعت‌های بسیاری در گوشه و کنار شهر به‌خصوص در میادین و ایستگاه‌ها دیده می‌شود که هیچ کدام درست کار نمی‌کنند و گویا زمان توقف کرده است. وقتی سرمایه‌ای شده و ساعتی برای زیبایی و کارآمد نصب شده است چرا نباید درست کار کند. وقتی ساعت‌ها کار نمی‌کنند احساس خوبی در مردم ایجاد نمی‌شود.
سادات از تهران

   واقعا قرار است دوباره به مردم کوپن بدهند
 در خبرها آمده بود که به 60میلیون نفر کالابرگ می‌دهند یعنی دوباره کوپن به‌دست در صف خرید مرغ و برنج ومایحتاج زندگی بایستیم. اگر این ناتوانی در مدیریت اوضاع نیست پس چیست؟
پوررضا از رشت

  پرداخت خسارت نگین خودرو آفتاب به نرخ روز باشد
از سال92 با آگهی‌های بی‌شماری که در‌ روزنامه‌ها چاپ شد درشرکت لیزینگ نگین خودرو آفتاب با 14میلیون تومان ثبت نام کردیم. شرکت بدقولی کرد و منجر به شکایت و دستگیری مدیرعامل شد. اکنون بعد از 7سال قرار است پول را بازگردانند. سؤال این است که ضرر و زیان مالباختگان چه می‌شود و دیگر اینکه بعد از 7سال سرمایه‌گذاری آن سال ما چه ارزشی دارد و چه‌کسی پاسخگوی این مالباختان است.
احمدی ازتهران

   جلوی ناامنی‌ها را بگیرند
با وام 18درصد معلمی برای پسر دانشجویم گوشی همراه خریدم که بتواند به درس و دانشگاهش برسد که متأسفانه در وسط شهر در پونک آن هم ساعت اوج تردد که حدود 7عصر بود بین جمعیت زیاد با تهدید چاقو گوشی را از پسرم گرفتند. جدای اینکه مردم تماشاچی بودند و حتی راه را برای موتورسواران باز کردند. خبری از نیروی انتظامی هم نشد و دزدان وسیله کار پسرم را با تهدید جانش بردند. و همه می‌گفتند خدا را شکر کنید که جوانتان سالم است. این واقعا امنیت است؟
پدر درمانده یک دانشجو از تهران 

   آبرسانی فضای سبز کیانمهر آب را هدر می‌دهد
در شرایط بحران آب در کشور لوله‌های آبرسانی فضای سبز در کیانمهر واقع در انتهای مهرشهر به‌خصوص اول بلوار امیرکبیر بسیار آسیب دیده و دستکاری شده است و هیچ نظارتی بر آنها نیست. از شهرداری مهرشهر تقاضای نظارت و رسیدگی و رفع اشکالات را داریم.
داوودی از کیانمهر کرج 

   دست انداز پرخطر در خیابان دیباجی جنوبی
در خیابان دیباجی جنوبی واقع در منطقه 3شهرداری تهران بعداز کوچه غفاری، پیاده‌رویی هست که چاله‌ای به عرض حدود ۷۰ سانتی متر در آن ایجاد شده و عبور از آن برای بسیاری از افراد به‌خصوص معلولان و افراد عصا به‌دست سخت و خطرناک است. کافی‌است شهرداری با چندتخته سیمانی رفع خطر کند.
مهیار از تهران 

  خطوط یوسف آباد-ونک به ونک نمی‌روند
خطوط تاکسی یوسف آباد به ونک با اینکه کرایه ونک را از مسافر دریافت می‌کنند ولی به میدان ونک نمی‌روند واز سر خیابان دور می‌زنند. با این کار تاکسی‌ها برای رفتن به ونک باید ساعت‌ها منتظر ماند شاید برخی تاکسی‌ها یا ماشین‌های عبوری شما را به ونک ببرند. لطفا به گوش مسئولین برسانید.
مرگان از یوسف آباد

   پرونده متقاضیان مسکن نگین کوهستان 15ساله شد
مسئولان قضایی فکری به حال ما متقاضیان مسکن نگین کوهستان خیابان نفت پونک بکنند که اکنون مدت ۱۵سال است پرونده آنها نزد قوه قضاییه در بلوار مرزداران بلاتکلیف است.
موسوی از تهران

این خبر را به اشتراک بگذارید