• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
سه شنبه 10 تیر 1399
کد مطلب : 103726
+
-

نکته بازی

آقا دیگر گندش را درآوردید
این یورگن کلوپ و گواردیولا هم گندش را درآورده‌اند. آقا این نان به هم قرض دادن‌ها چیست؟ مگر شما با هم رقیب نیستید؟ آنقدری که در این چند روز پپ از قهرمانی لیورپول تمجید کرده، خود هواداران این تیم تعریف نکرده‌اند. تازه گواردیولا گفته قبل از بازی پنجشنبه به افتخار لیورپول تونل افتخار هم خواهند زد. از این طرف هم یورگن کلوپ گفته: «گواردیولا بهترین مربی دنیاست.» بس کنید دیگر، حال‌مان به هم خورد. آقای گواردیولا چرا نمی‌گویی قهرمانی لیورپول مهندسی‌شده بود؟ مگر می‌شود یک تیم 30سال قهرمان نشود و بعد ناگهان 7 هفته قبل از پایان فصل جام بگیرد؟ معلوم است یک کاسه‌ای زیر نیم‌کاسه بوده. اصلا چرا با شروع لیگ مخالفت نکردی؟ چرا نگفتی: «اولویت من وضعیت اقتصادی مردم است، نه فوتبال؟» کمی اخبار فوتبال ایران را دنبال کنید و چیزهای مفید یاد بگیرید لطفا!

تحول قائمشهر با فکری جویباری
متحول شدن نساجی با محمود فکری یکی از جذاب‌ترین اتفاقات لیگ در هفته‌های اخیر بوده است. اتفاقی که حتی تعطیلی 4ماهه لیگ هم نتوانست اثری بر آن بگذارد و نساجی بعد از تعطیلات هم دقیقا مانند آخرین بازی قبل از تعطیلات عمل کرد. محمود فکری که جانشین مهاجری شده در 2بازی روی نیمکت نساجی نشسته و حاصل این 2بازی 2پیروزی باارزش مقابل تراکتور و ماشین‌سازی بوده که هر دو در تبریز به دست آمده است. برای اینکه ارزش این 2پیروزی را بیشتر درک کنید کافی است بدانید نساجی پیش از این طی 9بازی خارج از خانه کلا 6امتیاز گرفته بود و در این 2بازی به اندازه تمام آن بازی‌ها امتیاز جمع کرد. ضمن اینکه نساجی حالا 3بازی متوالی است گل نخورده که این اتفاق برای اولین بار در این فصل رخ داده است.

خدا رحم کرد آقای عالیشاه!
رفتار سرد امید عالیشاه با بشار رسن موقع تعویض، یکی از قاب‌های زشت  بازی با پیکان بود که هواداران پرسپولیس هم زیاد در موردش حرف زده‌اند. عالیشاه که همیشه در موردش می‌گویند دوستان زیادی در تیم ندارد، با فاصله قابل توجه از کنار بشار عبور کرد و حتی یک نیم‌نگاه هم به او نینداخت. عالیشاه واقعا بازیکن بدی نیست، اما آدم وقتی این قبیل رفتارها را از او می‌بیند، خدا را شکر می‌کند که مثلا 100 تا بازی ملی ندارد، اروپا نرفته یا در جام‌جهانی بازی نکرده است. اگر یکی از این اتفاقات در زندگی حرفه‌ای عالیشاه می‌افتاد، معلوم نیست شاهد چه رفتاری از او می‌بودیم. همین الان که استاد بازیکن ذخیره پرسپولیس است و سال تا سال به اردوی تیم ملی دعوت نمی‌شود، این همه اخم و ناز دارد، وای به اینکه مثلا جای وحید امیری بود.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید