• سه شنبه 4 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 14 شوال 1445
  • 2024 Apr 23
دو شنبه 9 تیر 1399
کد مطلب : 103580
+
-

چارسو؛ بورس کالای دیجیتال


     پاساژ چارسوی تهران، یکی از بهترین و معروف‌ترین بازارهای پایتخت است که ایده تأسیس آن براساس توجه به ظرفیت‌های نهفته در مرکز شهر تهران و با نیت تجدید حیات دوباره این منطقه با ایجاد مرکزی تجاری، فرهنگی و تفریحی شکل گرفت و در سال۱۳۹۳ در مرکز پایتخت از آن بهره‌برداری شد. ضمن اینکه چارسو کلمه‌ای ایرانی و نام یکی از قدیمی‌ترین سالن‌های تئاتری ایران است.
       بازار چارسو 6طبقه دارد که طبقه همکف آن شامل فروشگاه‌ها و نمایندگی‌های محصولات صوتی و تصویری و لوازم خانگی است. طبقه اول تا چهارم این مجتمع به فروش محصولات و کالاهای دیجیتال، اعم از گوشی موبایل، تبلت و انواع گجت اختصاص یافته است. طبقه پنجم، شامل رستوران و فودکورت است و درنهایت طبقه ششم مجموعه که بخش فرهنگی بازار چارسو محسوب می‌شود، چندین سالن مختلف سینما با جدیدترین تکنولوژی دیجیتال دارد.
       یکی از نکات قابل توجه بازار چارسو این است که این مجتمع عظیم دقیقا روبه‌روی پاساژ معروف علاءالدین و در ضلع غربی آن قرار گرفته است؛ پاساژی که از گذشته تا امروز به‌عنوان مرکز خرید کالای دیجیتال از آن یاد می‌شود. البته همواره تقاطع خیابان حافظ و جمهوری را بورس خرید و فروش لوازم دیجیتال می‌دانند، اما با افتتاح مجتمع چارسو، بازار فروش لوازم دیجیتال در این منطقه رونق بیشتری گرفته است.
      مجتمع چارسو در تقاطع خیابان جمهوری اسلامی و حافظ قرار گرفته و فاصله‌ آن تا ایستگاه متروی تئاترشهر در خط 4 و ایستگاه متروی سعدی، تقریبا برابر است. این بازار دارای 2ورودی مجزاست که یکی از ورودی‌ها در خیابان جمهوری و دیگری در خیابان حافظ قرار دارد. بی‌آرتی‌های خط راه‌آهن تجریش در ایستگاه جمهوری توقف می‌کنند و می‌توانید با حدودا 10دقیقه پیاده‌روی به بازار چارسو برسید یا با اتوبوس‌های خط ‌واحد در مسیر جمهوری- بهارستان یا جمهوری -کریم‌خان حرکت کنید و در تقاطع حافظ پیاده شوید.

این خبر را به اشتراک بگذارید