• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
سه شنبه 3 تیر 1399
کد مطلب : 103157
+
-

با مردم

با مردم









  مال‌باختگان مجتمع مسکونی ازگل؛ همچنان بلاتکلیف 
در فاصله سال92 تا 97 دو نفر با عنوان سازندگان یک مجتمع مسکونی، به اشکال مختلف اقدام به بازاریابی و پیش‌فروش واحدهای مجتمع کرده و مبالغ هنگفتی از خریداران دریافت کردند. در سال98 خریداران مطلع شدند که سازندگان مجتمع گریخته‌اند. پس از اقدام قضایی مالباختگان مشخص شد هر واحد آپارتمانی به‌چند نفر پیش‌فروش شده است. اکنون بعد از گذشت یک سال از زمان فرار سازندگان مجتمع، مالباختگان همچنان منتظر نتیجه دریافت پاسخ قضایی در رابطه با شکایتشان هستند. از مسئولان تقاضای رسیدگی داریم
هرمز هوشمندراد از تهران 

  عشایر خراسان جنوبی معطل آب شرب هستند
عشایر خراسان جنوبی از اول سال‌جاری برای تامین آب شرب خود دچار مشکل شده‌اند و از آبرسانی با تانکر هم خبری نیست. مسئولان هم عنوان می‌کنند که بودجه‌ای بابت این کار نداریم.
موسوی نسب از خراسان جنوبی

  خرابی پل عابر پیاده مجیدیه 
یک هفته است پل عابر پیاده برقی مجیدیه خراب شده و بعد از بارها تماس با واحدهای مربوط تا‌کنون هیچ اقدامی برای راه‌اندازی مجدد آن صورت نگرفته است.
دبیری از مجیدیه تهران 

  محدودیت سنی برای وام ازدواج منصفانه نیست
تعداد افراد بالای 40سال که تصمیم می‌گیرند ازدواج کنند کم نیست اعم از اینکه ازدواج اولی باشند یا پس از جدایی یا فوت همسر قصد ازدواج مجدد کرده باشند. چطور برخی مسئولان دولتی فکر می‌کنند این قشر نیاز به حمایت ندارند. آیا مردی که مجبور شده مهریه همسرش را کامل بدهد یا زنی که یک‌بار جهیزیه خریده و اکنون به هر دلیل مجرد است، برای تشکیل مجدد کانون خانواده نیاز به حمایت ندارد؟ اینکه مسئولان تصمیم گرفته‌اند افراد بالای 40سال را از وام محروم کنند کمال بی‌تدبیری و بی‌عدالتی است. مسئولان به جای جنگیدن‌های پوچ و حرف زدن بدون برنامه، هویت وام‌گیرندگان را بررسی کنند تا جلوی تقلب‌ها گرفته شود و در ضمن هیچ قشری از کمک هزینه ازدواج محروم نشود.
رازقی از تبریز

  روستای سیاه اسطلخ برق ندارد
چند خانوار روستای سیاه اسطلخ از شهرستان صومعه‌سرا هستیم که مدتهاست با مشکل قطعی برق و نوسان مواجه شده‌ایم. بارها به اداره برق بخش گوراب زمیخ و شهرستان مراجعه کرده‌ایم ولی تاکنون هیچ‌گونه ترتیب اثری داده نشده است.
زمانی از ساکنان روستای اسطلخ

  هتل هما پیاده‌رو خیابان خدامی را اشغال کرده است
هتل هما در خیابان خدامی تمامی پیاده‌رو مقابل هتل را اشغال کرده است به‌طوری که رهگذران یا باید از داخل خیابان عبور کنند یا با یک قوس بزرگ از جلوی درب هتل رد شوند. سد معبر و اشغال پیاده‌رو مختص دستفروشان بینوا نباشد و به این موارد هم که سالیان سال است فضای عمومی را با قیافه حق به جانب تصرف کرده‌اند، رسیدگی‌شود.
کاوه روحانی از تهران 

  فاصله‌گذاری اجتماعی در متروی مشهد رعایت نمی‌شود
درحالی‌که مدتی از بازگشایی متروی مشهد گذشته به جز اجباری کردن ماسک که هزینه آن با مسافر است، اقدام دیگری صورت نگرفته است و مثل گذشته قطارها در ساعت پیک شلوغ و پرمسافر درحال رفت وآمد هستند.
میررضوی از مشهد

  قیمت خودرو کمتر از بازار آزاد قیمت‌گذاری شود
اگر مسئولان درنظر بگیرند که هرگاه خواسته‌اند جلوی دلالان را بگیرند کالای مورد نظر بیشتر گران شده است، پس بهتر است به جای برنامه‌ریزی روی کاغذ و مصوبات اجرا نشده در مورد خودرو، زمان قیمت‌گذاری خودرو تا 10درصد کمتر از قیمت بازار قیمت‌گذاری کنند. به این صورت شاید قیمت به تعادلی نسبی برسد. از مسئولان عاجزانه تقاضا دارم در کارشناسی‌هایشان دقت و توجه ویژه‌ای به پیامدهای تصمیم‌هایشان داشته باشند.
محمد حسین عسگری از تهران 

  کم‌کاری مخابرات در وصل مجدد تلفن
2خط تلفن ثابت ما واقع در شهرک ولیعصر منطقه18 مخابرات شهید کرمی، حدود یک هفته قطع بود. بعد از چندین بار پیگیری برای وصل آن آمدند و درنهایت تعجب تلفن ما را اشتباهی با یک خط دیگر تلفن وصل کردند. با وجود ده‌ها بار پیگیری تا این لحظه همچنان خط تلفن ما به‌صورت اشتباهی وصل است!
شهروند ساکن منطقه18

  ‌بازی دادن بازنشستگان غیرمنصفانه است
از اول سال صحبت از افزایش حقوق شد ولی تا این لحظه که به اول تیرماه رسیده‌ایم خبری از افزایش حقوق مصوب برای بازنشستگان نیست. مسئولان مدام اعلام می‌کردند با حقوق خرداد واریز می‌شود که اکنون برای تعدادی انگشت‌شمار از بازنشستگان واریز شده که به هیچ عنوان رقمی نیست که مسئولان وعده کرده بودند. اینگونه بازی دادن بازنشستگان منصفانه نیست و روا نیست افرادی که داماد و عروس و نوه و کلی هزینه درمان و زندگی دارند با حقوق سال گذشته و قیمت‌های امسال سر کنند و شرمنده زن و همسر باشند.
فرهاد فهیمی جو از تهران

  جلوی فروش کیسه‌های پلاستیکی بدبو را بگیرند
روزانه هزاران نفر از زباله‌گردها و دوره‌گردها با جمع‌آوری ضایعات پلاستیکی آنها را به کارگاه‌های تولید کیسه پلاستیکی از مواد دست دوم منتقل می‌کنند و از آن ضایعات آلوده کیسه‌های رنگی درست می‌شود که بدبو و نامرغوب است و می‌تواند بیماری‌زا باشد. از مسئولان تقاضا داریم جلوی تولید کیسه زباله‌های بدبو را بگیرند.
یحیوی از تهران

این خبر را به اشتراک بگذارید