• شنبه 12 خرداد 1403
  • السَّبْت 24 ذی القعده 1445
  • 2024 Jun 01

ایستاده در سمت درست تاریخ

رهبر معظم انقلاب خطاب به دانشجویان آمریکایی:شما اکنون در طرف درست تاریخ - که در حال ورق خوردن است - ایستاده‌اید
حدود 10سال پس از نامه مشهور حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبرمعظم انقلاب اسلامی به عموم جوانان در کشورهای غربی‌، این بار ایشان در نامه‌ای خطاب به دانشجویان حامی مردم فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا، ضمن ابراز همدلی و همبستگی با اعتراضات ضدصهیونیستی این دانشجویان، آنان را بخشی از جبهه مقاومت دانستند و بر تغییر وضعیت و سرنوشت منطقه حساس غرب آسیا تأکید کردند.
نتیجه نظرسنجی یک نهاد معتبر

75درصد مردم: تکرار رئیسی

درحالی‌که طی روزهای اخیر حضور چهره‌های سیاسی برای ثبت‌نام در انتخابات چهاردهم ریاست‌جمهوری، حال‌ و هوای سیاسی ویژه‌ای به کشور بخشیده‌است، روشن شدن رویکرد کاندیداها در قبال راهبردهای ترسیمی ازسوی دولت سیزدهم از مطالبات محوری افکارعمومی به‌شمار می‌رود.

2 اصل راهبردی در این انتخابات

بدون مقدمه 2 اصل کلیدی در این دوره از انتخابات اهمیت ویژه‌ای دارد. شاید مناسب باشد نامزدهای انتخاباتی موضع خود را در قبال این دو اصل روشن کنند. مردم نیز همین را مطالبه کنند.

آیزنهاور آچمز شد

یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن، دیروز جمعه اعلام کرد نیروی موشکی و دریایی این کشور در عملیاتی مشترک ناو هواپیمابر «آیزنهاور» را در دریای سرخ هدف قرار داده‌اند.

روزشمار ورود قطار ملی به مترو روشن شد

مدیرعامل شرکت متروی تهران از ورود قطارهای ملی خبر داد.

خرید مستقیم از طبیعت

بازارهای محلی روستاهای کشور قدمت زیادی دارد و از راه‌اندازی نخستین بازار محلی در روستاها زمان زیادی می‌گذرد؛ بازارهایی که به مرور زمان شکل بهتری پیدا کرده‌اند و حالا چندسالی است که ساماندهی این بازارها شکل جدی‌تری به ‌خود گرفته و در قالب طرحی به نام «روستابازار» گنجانده شده است.