• چهار شنبه 9 خرداد 1403
  • الأرْبِعَاء 21 ذی القعده 1445
  • 2024 May 29

خروج 6/5میلیون‌نفر‌ از خط فقر

کارنامه اقتصادی دولت‌سیزدهم به روایت وزیر اقتصاد‌
احسان خاندوزی، سخنگوی اقتصادی دولت در یکی از آخرین نشست‌های خبری‌اش در دولت سیزدهم اظهار کرد که براساس اعلام بانک جهانی شاخص خط فقر در ایران بهبود یافته و 6.5میلیون نفر از این خط خارج شده‌اند.

دنیا گریست

چادرهایی که آتش می‌گیرد، آوارگانی که زخمی از چادر بیرون می‌دوند و اجساد تکه‌تکه‌ای که پشت سر هم از چادرهای آتش‌گرفته بیرون کشیده می‌شوند.

مظلومیت رفح سند پیروزی مقاومت

یکی از عواملی که موجب شد رژیم صهیونیستی اسرائیل دست به اقدام بی‌رحمانه و خشن خود در منطقه رفح بزند و این‌چنین مردم بی‌پناه فلسطین را به خاک و خون بکشد - که از آن می‌توان به‌عنوان یک هولوکاست در غزه نام برد- به بن‌بست رسیدن نقشه‌ها و طرح‌های سیاسی و نظامی سران رژیم غاصب صهیونیستی است.

زباله‌گردهایی‌که پاکبان شدند

«این روزها برای خودمان جایگاه و احترام داریم. از شهرداری ممنونیم که برایمان کار درست کرد.» این جمله آدم‌هایی است که روزگاری برای تهیه پول مواد و خرج زندگی خود مجبور بودند با همه بدرفتاری‌ها، اهانت‌ها، نگاه‌های تحقیر‌آمیز تا کمر در سطل‌های زباله خم شوند و پسماندهای دور‌ریز مردم را جمع کنند.

پشت پرده مافیای کمک درسی

هر دانش‌آموز ایرانی دو برابر کتاب درسی، کتاب کمک‌آموزشی دارد.

قالیباف رئیس ماند

روز سه‌شنبه دومین جلسه علنی مجلس دوازدهم درحالی برگزار شد که انتخاب هیأت‌رئیسه و ادای سوگند آنان، اصلی‌ترین دستورکار بهارستان را تشکیل می‌داد؛ انتخاباتی که درنهایت با رأی قاطع بهارستان‌نشینان به ریاست محمدباقر قالیباف بر مجلس دوازدهم همراه بود.