05
چهار شنبه 9 خرداد 1403
شماره 9111
سرنخ
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
به‌دنبال انتشار کلیپی از تبلیغ عجیب کافه‌ای در پایتخت که به کافه سگ‌ها معروف است، این کافه با دستور قضایی پلمب شد.
مرد رمال و تازه‌عروس 17ساله برای تصاحب اموال مرد جوان نقشه قتل او را کشیدند، اما اسرار آنها پس از 7ماه فاش شد. به گزارش همشهری، یازدهم آبان سال گذشته گزارش مرگ اسرارآمیز مردی جوان به بازپرس جنایی تهران اعلام شد.
داخلی
رسیدگی به پرونده اتهامات سران گروهک تروریستی منافقین همچنان ادامه دارد و در تازه‌ترین جلسه ماجرای زیارتنامه مسعود و مریم رجوی و ادعای امامت آنها مطرح شد.
زایمان 2 مادر در بیمارستان تبریز با تولد پنج‌قلوها و چهارقلوها همراه بود

تولد پنج قلو‌ها و چهار قلوها در یک بیمارستان

گزارش
بیمارستان الزهراسی تبریز در روزهای شنبه و یک‌شنبه گذشته حال و هوای عجیبی داشت. زایمان 2 زن باردار به فاصله 2 روز در این بیمارستان ناگهان بخش مراقبت از نوزادان را پر از دخترها و پسرهای تازه به دنیا آمده‌ای کرد که والدین‌شان برای آمدن‌شان ماه‌ها انتظار کشیده بودند.

آزادی زندانیان ترفندی برای کلاهبرداری میلیاردی

مرد شیاد با این ادعا که در دستگاه قضایی و انتظامی نفوذ دارد از مردی یک میلیارد تومان گرفت تا برادر او را که زندانی است آزاد کند اما یکباره ناپدید شد.
گردباد جان 21آمریکایی را گرفت
گردباد جان 21آمریکایی را گرفت
در پی وقوع گردبادهای ویرانگر در چندین ایالت آمریکا، 21نفر جان خود را از دست دادند.
اعضای یک باند سرقت با ظاهری آراسته و چهره‌ای مذهبی در نزدیکی مساجد و اماکن متبرکه پرسه می‌زدند و به بهانه کمک به نیازمندان جواهرات زنان سالخورده را سرقت می‌کردند.
PDF سرنخ
کوتاه سرنخ
وقتی مرد جوان ناپدید شد، همسرش نزد خانواده شوهرش ادعا کرد که او برای کار به ترکیه رفته اما پدر داماد که حرف‌های عروسش را باور نمی‌کرد تصمیم گرفت راز مفقود شدن پسرش را کشف کند.