03
چهار شنبه 9 خرداد 1403
شماره 9111
سیاست
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

صف بلندگزینه‌های انتخاباتی

نگاهی به رویکردهای انتخاباتی و کاندیداهای احتمالی در 4طیف سیاسی
انتخابات
صبح فردا پنجشنبه، 10خردادماه درهای وزارت کشور درحالی به روی کاندیداهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری گشوده می‌شود که جریان‌ها و احزاب سیاسی مختلف در روزهای اخیر رایزنی‌های فشرده‌ای را به‌منظور اتخاذ رویکردهای انتخاباتی آغاز کرده‌اند.
ویژه
بیت رئیس‌جمهور شهید با صدور اطلاعیه‌ای از رهبر معظم انقلاب و ملت شهیدپرور ایران برای تجلیل شایسته از شهدای خدمت قدردانی کرد.
خبرسازان
بدر بن‌حمد البوسعیدی، وزیر امورخارجه عمان که به تهران سفر کرده است، با حضور در منزل شهید حسین امیرعبداللهیان با خانواده وزیر فقید امور خارجه دیدار و گفت‌وگو کرد.

قالیباف رئیس ماند

در نشست علنی دیروز مجلس، محمدباقر قالیباف با 198رأی، به‌عنوان رئیس و حاجی‌بابایی و نیکزاد به‌عنوان نواب رئیس انتخاب شدند
گزارش
روز سه‌شنبه دومین جلسه علنی مجلس دوازدهم درحالی برگزار شد که انتخاب هیأت‌رئیسه و ادای سوگند آنان، اصلی‌ترین دستورکار بهارستان را تشکیل می‌داد؛ انتخاباتی که درنهایت با رأی قاطع بهارستان‌نشینان به ریاست محمدباقر قالیباف بر مجلس دوازدهم همراه بود.

خبر خوش برای جانبازان

خدمت‌رسانی به جانبازان در دولت سیزدهم، افزایش قابل‌توجهی داشته ‌است. سیدامیرحسین قاضی‌زاده‌ هاشمی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از افزایش 3برابری کمک هزینه معیشتی جانبازان در این دولت خبر داد .
تقویت امنیت اقتصادی ایران
افزایش توان راهبردی نیروهای‌مسلح، زمینه‌ساز ارتقای جایگاه منطقه‌ای ایران شده‌ است.
احمد وحیدی، وزیر کشور در نشستی با استانداران با تأکید بر اینکه سرمایه‌های اجتماعی که در روزهای اخیر در سراسر کشور شاهد آن بودیم باید حفظ شود، اظهارکرد: استانداران سراسر کشور باید موضوع افزایش مشارکت در انتخابات را با همه ابعاد دنبال کنند.