• شنبه 19 اسفند 1402
  • السَّبْت 28 شعبان 1445
  • 2024 Mar 09

کام ملت تلخ نشود

پرچمداری مبارزه با ظلم و استکبار در هیچ دوره‌ای نباید از جمهوری اسلامی گرفته شود
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی روز پنجشنبه در دیدار رئیس و اعضای مجلس خبرگان رهبری به‌عنوان آخرین دیدار دوره پنجم مجلس خبرگان با ایشان، با تشریح منطق و دلایل دینی، عقلی و انسانی ایستادگی نظام جمهوری‌اسلامی در مقابل جبهه استکبار ضمن بیان توصیه‌های مهمی به منتخبان مجلس جدید خبرگان و مجلس جدید شورای‌اسلامی تأکید کردند: تشکیل مجلس جدید شورای اسلامی حادثه‌ای شیرین، امیدآفرین و باارزشی است که منتخبان باید قدر آن را بدانند.
استقبال پرشور مردم ایذه از رئیس‌جمهور

هشتمین میزبانی گرم خوزستان

سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور سیزدهم، صبح دیروز جمعه ۱۸اسفند به‌ منظور بهره‌برداری از چندین پروژه مهم و بزرگ تولیدی، صنعتی و خدماتی برای هشتمین‌بار به استان خوزستان سفر کرد.

مدیریت کارتابلی یا میدانی؟

در ادوار گذشته با مدلی از حکمرانی مواجه بودیم که نسبت آنچنانی با سفرهای استانی نداشت و در حلقه‌هایی محدود و بسته دنبال می‌شد. در حقیقت در این مدل حکمرانی نگاهی از بالا به پایین به مردم شریف ایران وجود داشت.

رمضان و نوروز، خانه‌تکانی جسم و روح است

عبدالجبار کاکایی، ‌زاده ایلام است. یک‌بار در مصاحبه‌ای چنان ایلام را وصف کرد که با خواندن آن متن هوس می‌کردید در نخستین فرصتی که گیرتان می‌آید شهرتان را ترک کنید و به زادگاه شاعر «حبس سکوت» بروید.

توسعه مترو روی دور تند

ناوگان ریلی در این روزهایی که تهران نفسش به شماره افتاده و آلودگی هوا بخش جدایی‌ناپذیر پایتخت شده، یکی از بهترین انتخاب‌ها برای سفرهای درون‌شهری محسوب می‌شود.