• پنج شنبه 17 اسفند 1402
  • الْخَمِيس 26 شعبان 1445
  • 2024 Mar 07

بهارتهران زودتر می‌آید

تهران در روزهای باقیمانده شکل و شمایلی جدید به‌خود خواهد گرفت تا شهر هم در کنار شهروندان به استقبال بهار برود
12روز به آغاز سال نو و رسیدن فصل بهار باقی مانده است و همانطور که شهروندان خانه و کاشانه خود را برای سال جدید آماده می‌کنند و به استقبال بهار می‌روند، شهر نیز به همت مدیران شهری در روزهای باقیمانده شکل و شمایل بهاری به‌خود خواهد گرفت تا شهر هم در کنار شهروندان آیین استقبال از بهار را به‌درستی اجرا کند.
توقیف محموله نفتی 50 میلیون دلاری آمریکا به نفع بیماران پروانه‌ای ایران

تسویه‌حساب پروانه‌ای

صبح چهارشنبه انتشار خبر توقیف محموله نفتی 50میلیون دلاری آمریکا ازسوی ایران، آن‌هم با حکم دادگاه، محافل رسانه‌ای منطقه و جهان را تحت‌تأثیر قرار داد؛ اقدامی که می‌توان آن را به‌عنوان بخشی از توان راهبردی جمهوری‌اسلامی در انجام اقدام‌های متقابل به‌منظور حفاظت و تامین منافع ملی ایران به‌حساب آورد.

دیپلماسی بدون رودربایستی ایران در احقاق حقوق قانونی

در ۷ اردیبهشت۲۷آوریل بود که نیروی دریایی سپاه پاسداران یک نفتکش آمریکایی به نام «ادوتیج سوییت» را با پرچم جزایر مارشال در خلیج عمان توقیف کرد و علت این توقیف تخلفاتی بود که از سوی این نفتکش در آب‌های عمان رخ داده بود.

سیل‌زده‌ها رودررو با رئیس جمهور

رئیس‌جمهور در جریان بازدید از مناطق سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان، بر تسریع در روند امدادرسانی تأکید کرد.
بازگشت ایرج طهماسب با مهمونی، فرزاد حسنی مجری برنامه سال تحویل، پخش ۱۹۰فیلم سینمایی جدید

دست پر تلویزیون برای نوروز و ‌ماه رمضان

نشست خبری معاون سیما پر خبر از کار درآمد. نشست خبری محسن برمهانی معاون سیما، دیروز در مرکز همایش‌های صداوسیما با حضور مهدی نقویان رئیس سیمافیلم، سلیم غفوری قائم‌مقام معاون سیما، محمدرضا خوشرو مدیر شبکه نسیم، مجید اکبرشاهی رئیس مرکز سیمرغ برگزار شد.