• سه شنبه 15 اسفند 1402
  • الثُّلاثَاء 24 شعبان 1445
  • 2024 Mar 05

خودروهای برقی از پکن به تهران رسید

خبرهای خوب به شهروندان؛ دستاورد نشست مشترک سخنگوی شورا و شهرداری تهران
حمل‌ونقل تهران با عقب‌ماندگی یک‌دهه‌ای مواجه است؛ جمله‌ای که بارها توسط مدیریت شهری دوره ششم بیان شده و اختصاص بخش زیادی از بودجه کلانشهر تهران به حوزه حمل‌ونقل بهترین و اساسی‌ترین راهکار برون‌رفت از این عقب‌ماندگی بود.

واقعیت سیل

بلوچ‌ها انگار خو گرفته باش‌اند به باران‌های تند و سیلابی که پشت‌بندش سیل روانه می‌شود رو به دریا. ذات زمین‌ و آسمان‌شان است که خشک باشد و وقتی می‌بارد طوری ببارد که رودها خروش بردارند.

از یاد نبریم

سیستان‌و‌بلوچستان؛ گرچه دومین استان پهناور ایران محسوب می‌شود، اما فراموش نکنیم که در شاخص‌های توسعه از راه و آب گرفته تا اشتغال و‌ اقتصاد در رده استان‌های کم‌برخوردار طبقه‌بندی می‌شود.

تتلو در دادگاه انقلاب

اولین جلسه رسیدگی به اتهامات امیرحسین مقصودلو، خواننده جنجالی که از چند‌ماه قبل در بازداشت به سر می‌برد، صبح دیروز در دادگاه انقلاب اسلامی تهران برگزار شد.

سونامی سرطان نداریم

متخصصان حوزه سلامت تأکید می‌کنند که ایران هنوز جزو کشورهایی نیست که با سونامی سرطان مواجه شده باشد و با اصلاح سبک زندگی، تغذیه سالم و ورزش منظم می‌توان از ابتلا به نیمی از سرطان‌ها پیشگیری کرد، درمان‌های نوین و داروهای جدید در کشور موجود است یا تولید می‌شود.

8 روز امدادرسانی

150روز قتل‌عام