04
سه شنبه 15 اسفند 1402
شماره 9045
اقتصاد
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

نوبت پزشکان برای مجوز الکترونیکی

مجوز
در مسیر تبدیل مجوزهای کاغذی به مجوز الکترونیکی دارای شناسه یکتا، شرایط برای تبدیل وضعیت دارندگان مجوز از سازمان نظام پزشکی نیز فراهم شده و از این ‌پس، پزشکان نیز می‌توانند مجوزهای کاغذی خود را به شناسه یکتا تبدیل کنند.
ویژه
فقط 15روز تا پایان سال باقی‌مانده و هنوز مذاکرات تعیین دستمزد کارگران برای سال جدید به نتیجه ملموسی نرسیده است.
رئیس اتحادیه صنف خشکشویی و لباسشویی تهران با بیان اینکه نرخ خدمات خشکشویی در‌ماه پایانی سال تغییر نخواهد کرد، به همشهری می‌گوید: ما هر سال یک‌بار افزایش قیمت داریم که معمولا اوایل سال است.
بازار
قیمت مصوب زولبیا و بامیه برای فروش در ایام ‌ماه مبارک رمضان مشخص شد.

آفریقا؛ مقصد جدید تجارت ایران

غنا، آفریقای جنوبی، تانزانیا، نیجریه و‌ موزامبیک، 5 مقصد نخست صادرات کالاهای ایرانی در سال‌جاری بوده اند
گزارش
«نگاه عمده کشورهای آفریقایی به ایران، نگاه مثبت و مبتنی بر احترام است؛ چون در تاریخ روابط با این کشورها شاهد همزیستی مبتنی بر منافع متقابل و احترام بوده‌ایم که مصداقش شکل‌گیری جوامع ایرانی تبار در شرق و جنوب شرقی آفریقاست.
واگذاری سهام پرسپولیس در وضعیت قرمز!

واگذاری سهام پرسپولیس در وضعیت قرمز!

تامین اجتماعی به واگذاری سهام پرسپولیس در ازای بدهی‌های دولت معترض است
موضوع واگذاری سهام پرسپولیس به تامین اجتماعی بار دیگرخبرساز شد. آنطورکه مدیرکل نظارت بر امور شرکت‌های تأمین‌ اجتماعی می‌گوید تامین اجتماعی درخواستی برای خرید باشگاه پرسپولیس ارائه نکرده بلکه این دولت است که تصمیم دارد به جای بدهی‌هایش سهام پرسپولیس را به تامین اجتماعی بدهد.
نقل قول/ اعتراض به جولان لوازم خانگی قاچاق در بازار
انجمن صنایع لوازم خانگی در نامه‌ای به رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ضمن گلایه از جولان لوازم خانگی قاچاق در بازار، نسبت به جمع‌آوری این قبیل کالاها اعلام آمادگی کرد.