• یکشنبه 15 بهمن 1402
  • الأحَد 24 رجب 1445
  • 2024 Feb 04

تهران خواب ندارد

همشهری در گفت‌وگو با شهردار شب پایتخت، فعالیت‌های شبانه شهر را بررسی کرده است
همین که خورشید غروب می‌کند و شهر در تاریکی شب فرومی‌رود، شهروندان دست از کار روزانه می‌کشند و راهی خانه می‌شوند. سازمان‌ها و مراکز آموزشی و... به کارها و خدمت‌رسانی‌هایشان پایان می‌دهند و خلاصه اینکه شهر به خواب می‌رود؛ البته این ظاهر ماجراست.
دنیا اقتدار کشورمان را دید

غرش ایران

روزشنبه، خیابان الصالحیه در مرکز شهر بغداد، پایتخت عراق شاهد عبور کاروانی از اسکورت امنیتی و ماشین‌هایی با چراغ خطر گردان بود که خودروی سیاه‌رنگ سفارت آمریکا را تا ورودی در شماره یک وزارت خارجه عراق همراهی ‌می‌کردند.

فوتبال سیاسی

یکم. گفت چرا مرگ یک ملت را می خواهید؟ گفتم کجا؟ گفت همین مرگ بر آمریکا. گفتم: شعار مرگ برای سیاستمداران مکار این کشورها است نه مردم‌شان.

اخلاق کاسبی، دوره‌گرد و حجره‌دار نمی‌شناخت

«انگوری ‌ای انگوری! مثل چراغ زنبوری! باغت آباد انگوری! بیا که چه انگوری آوردم... » این عبارات آهنگین که با صدایی رسا و آوازگونه صبح‌ها در کوچه پس‌کوچه‌های تهران قدیم می‌پیچید از حنجره مردان زحمتکشی خارج می‌شد که دوره‌گردی را برای کسب درآمد برگزیده بودند.

جنگ زرگری در کانال‌های ارز و سکه!

پس از یک دور صعود دلار، با تدابیر بانک مرکزی روند قیمت دلار نزولی شد و در آستانه سقوط به کانال 56هزار تومان قرار گرفت؛ این در حالی است که برخی کانال‌های تلگرامی که اخبار مرتبط با ارز و طلا را پوشش می‌دهند همچنان بر طبل جنگ می‌کوبند. به گزارش همشهری، مهم‌ترین عوامل در تعیین قیمت ارز نرخ تورم و میزان عرضه و تقاضاست.

افتتاح مدرن‌ترین مرکز ساماندهی معتادان

ته خط را دیده‌اند؛ آنجا که بین مرگ و زندگی فرقی نیست؛ آنجا که دیگر مردن بر زنده ماندن ارجحیت دارد؛ آنجا که کجا خوابیدن و چه غذایی خوردن دیگر اهمیتی ندارد. در این برهه از زندگی‌شان دیگر فرقی نمی‌کند شب را در پارک صبح کنند یا زیر پل‌ها. معتادان متجاهر یک آسیب اجتماعی هستند.

اقتدار فضایی در 2سال

روز ملی فناوری فضایی از 14بهمن1387 و پس از پرتاب موفق ماهواره امید در تقویم ملی کشور جای گرفت.

ورود 9/2میلیارد دلار سرمایه خارجی به کشور

دوران تازه رادان

پل ضد برف، روسفید شد