02
یکشنبه 15 بهمن 1402
شماره 9021
سیاست
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

انتخابات در تهران «الکترونیک» نیست

معاون سیاسی - اجتماعی استاندار تهران گفت: انتخابات تنها در 3 استان به‌صورت الکترونیک برگزار می‌شود.
ویژه
جریان مقاومت مانند جمهوری‌اسلامی، جریانی مردم‌سالار است.
سفر استانی اخیر هیأت‌دولت به هرمزگان با دستاوردهای مهمی برای مردم این استان همراه بوده‌است.
مراسم دومین دوره اعطای جایزه «قلم مقدس» نماد روزنامه‌نگار تراز انقلاب اسلامی با حضور محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در تالار رودکی برگزار شد.

تحول تسلیحاتی هوانیروز

آخرین دستاوردهای هوانیروز در حوزه تجهیزات و تسلیحات، نشان‌ از ارتقای توان رزمی و عملیاتی ارتش دارد
دفاعی
برپایی نمایشگاه آخرین دستاوردهای هوانیروز ارتش در حوزه تجهیزات و تسلیحات، نشان می‌دهد این نیرو موفق شده گام‌های بلندی در راستای ارتقای توان رزمی و عملیاتی بردارد. در نمایشگاه هوانیروز ارتش از آخرین دستاوردهای این نیرو از جمله جهاد خودکفایی، مرکز تولید، بهینه‌سازی و نوسازی شهید «زرهرن» و صنایع «یاعلی ع » رونمایی شد.

هشدار ایران درباره تداوم رویکرد اشتباه آمریکا

وزیر امورخارجه ایران در دیدار با نماینده دبیرکل سازمان ملل در امور یمن، با محکوم کردن حملات اخیر آمریکا به عراق و سوریه، آن را ناشی از تداوم رویکرد اشتباه و ناکام این کشور برای حل و فصل مسائل با توسل به زور و نظامی‌گری ارزیابی کرد.
سامانه‌ای درخدمت تحقق حقوق‌شهروندی
سید محمدمهدی غمامی، معاون حقوق‌شهروندی معاونت‌حقوقی ریاست‌جمهوری درباره سامانه شکایت ارباب‌رجوع از کارمندان بدرفتار دولت گفت: مردم می‌توانند با مراجعه به این سامانه، از کارکنان دستگاهی که حقوق شهروندی‌شان را رعایت نکرده‌اند، شکایت کنند.
PDF سیاست
کوتاه سیاست
براساس اعلام روابط‌عمومی کل سپاه‌پاسداران، مراسم تشییع پیکر مطهر شهید سعید علیدادی امروزیکشنبه ساعت ۹صبح از شهرک مسعودیه، مقابل منزل شهید، با حضور قشرهای مختلف مردم برگزار می‌شود.