• شنبه 14 بهمن 1402
  • السَّبْت 23 رجب 1445
  • 2024 Feb 03

افزایش سرعت رشد اقتصاد ایران

آنطورکه تازه‌ترین گزارش صندوق بین‌المللی پول نشان می‌دهد اقتصاد ایران در میان کشور‌های منطقه جزو 5کشوری است که سریع‌ترین رشد‌های اقتصادی را در سال 2023میلادی داشته‌اند.طبق این گزارش اقتصاد ایران که قبلا برآورد می‌شد در سال 2023میلادی 3درصد رشد داشته باشد 5.4درصد رشد کرده است.
مدیریت شهری با تجهیزات کامل غافلگیر نشد

برف شادی

تهرانی‌ها صبح جمعه که چشم باز کردند بیشتر نقاط شهر را سفیدپوش دیدند. بارش برف در این روز تعطیل حال و هوای تازه‌ای به شهر بخشید و آخر هفته، ذوق و شعف خاصی را در دل اهالی پایتخت که درحال سپری‌کردن زمستانی گرم بودند، ایجاد کرد.

اقتدار با انقلاب

دستاوردهای انقلاب اسلامی فراوان است، اما مهم‌ترین و شاخص‌ترین آن به‌دست آوردن استقلال سیاسی کشور است.

خانه وحشت خيابان بهار

خیابان بهار اگر چه محل زندگی بسیاری از بزرگان ادبی، علمی و هنری بوده، اما روی دیگری هم دارد که تا‌کنون کمتر بازگو شده است. شاید کمتر کسی بداند که «خانه وحشت» تهران در محله بهار قرار داشت.

ساعت انتقام

جام‌ملت‌های آسیا2023 امروز برای تیم ملی ایران ادامه پیدا می‌کند و سفیدپوشان در یک بازی بسیار حساس و سخت به مصاف تیم ملی ژاپن خواهند رفت.

48شهر آمریکا علیه صهیونیسم

بهای حمایت از جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه برای جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا و دیگر دولت‌های اروپایی روزبه‌روز سنگین‌تر می‌شود.
با راه‌اندازی کارخانه در زندان مرکزی قم شماری از زندانیان، صاحب شغل شدند

زندانیان ، موتورساز شدند

«روزها را در زندان می‌گذراندیم و زن و بچه‌های‌مان هم مشکل مالی داشتند، اما حالا اوضاع تغییر کرده»؛ این حرف‌های یکی از زندانیان زندان قم است که از چند روز قبل در کارخانه مونتاژ موتورسیکلت که در حاشیه زندان راه‌اندازی شده کار می‌کند.

2,040,000 واحد نهضت ملی مسکن در سراسر کشور

جمشید بدون پرانتز آریاست