• دو شنبه 25 دی 1402
  • الإثْنَيْن 4 رجب 1445
  • 2024 Jan 15

100روز جنایت

بیش از 3‌ماه بمباران غزه،‌ کارنامه ضدحقوق بشری اسرائیل را سنگین‌تر کرده است
بیش از 3‌ماه بمباران غزه نه‌تنها دستاوردی برای تل‌آویو نداشته، بلکه کارنامه ضدحقوق بشری اسرائیل را سنگین‌تر کرده است. جنگی که قرار بود طی چند روز یا حداکثر چند هفته با حمله ارتش اسرائیل به غزه تعیین‌تکلیف شود، هنوز در صدمین روز خود بلاتکلیف است.
چطور قیمت سکه در 2 ساعت بیش از 2 میلیون ریخت؟

شوک فرزین

به‌دنبال رشد ناگهانی قیمت سکه در بازار، بانک مرکزی در یک اقدام سریع و بموقع، گام محکمی برای ایجاد تعادل در بازار سکه برداشت؛ سکه‌های جدید بدون تاریخ با طرح جدید ضرب و روانه بازار می‌شوند.

نیاز به همراهی در بازار سکه

قیمت سکه با وجود روند رو به رشدی که داشت، تحت‌تأثیر سیاست‌های بانک مرکزی از روز گذشته با کاهش مواجه شد و در این زمینه باید از بانک مرکزی و بدنه کارشناسی این بانک تقدیر کرد.

آمریکا زیر ضربه مقاومت

یک: چند ماهی است که اهداف منطقه‌ای مقاومت تغییر کرده است. پیش از این هر نوع کنش و واکنشی از سوی مقاومت در پاسخ به تجاوزات امنیتی علیه حیثیت اسلامی و ملی، علیه تل‌آویو و در سرزمین‌های اشغالی یا مربوط به اهداف رژیم صهیونیستی در خارج از فلسطین بود.

بودجه 1403 ‌به نفع حمل و نقل عمومی

شهردار تهران در دویست‌وهشتمین جلسه علنی شورای‌شهر برای تقدیم بودجه 1403 شهرداری در پارلمان شهری حضور پیدا‌کرد. علیرضا زاکانی با ارائه بودجه 170هزار میلیارد تومانی 169.800 برای سال آینده برنامه مالی شهرداری تهران را اعلام کرد. همچنین بخش دیگری از صبحت‌های او، به جزئیات طرح «من‌شهردارم» اختصاص یافت.

نخستین سند 400ساله وقفی تهران به‌جامانده از دوره صفویه

یکی از مهم‌ترین اسناد وقفی به جامانده از تهران صفوی به یکی از شبستان‌های مسجد جامع بازار در دوره شاه‌سلطان حسین، آخرین پادشاه صفوی، تعلق دارد که فردی به نام «مولانا ملامحمد مقیما رازی» آن را وقف کرده است.
مجری طرح احیای مرجان‌های خلیج‌فارس: 10هزار قلمه مرجانی آماده انتقال به مزرعه مرجان‌ها هستند

مزرعه مرجان دارم!

مرجان‌ها شروع‌کننده چرخه حیات دریایی هستند. ماهی‌های کوچک در دل آنها پناه می‌گیرند و بعد خوراک ماهی‌های بزرگ‌تر شده و این چرخه ادامه می‌یابد تا دریا زنده بماند.

خونین‌ترین آمار در 100 روز جنگ