• دو شنبه 18 دی 1402
  • الإثْنَيْن 26 جمادی الثانی 1445
  • 2024 Jan 08

شناسنامه برای غول‌های آهنی

شهردار تهران: برای جلوگیری از مخاطرات، تاورکرین‌ها ایمن و شناسنامه‌دار می‌شوند
دست‌های بلند و سنگین‌شان آن بالا هر نگاهی را نگران می‌کند. سایه تاورکرین‌ها دهه‌هاست بالای سر تهران است و هر سال بر تعداد آنها افزوده می‌شود.

خدا به من قدرت خنداندن داد

استاد « محسن قرائتی» اهل گفت‌وگو نیست. در مقابل اصرار ما برای گفت‌وگو، می‌گوید:«سؤالاتی بشود که پاسخ آنها بتواند درس و آموزشی برای دیگران باشد.

6 نکته درباره بررسی صلاحیت‌ها

اعلام نتایج بررسی صلاحیت داوطلبان شرکت در انتخابات مجلس طی روزهای اخیر بازتاب گسترده‌ای در محافل سیاسی و رسانه‌ای کشور داشته‌است و گمانه‌زنی‌ها دراین باره همچنان ادامه ‌دارد.

راز امامزاده هفت‌دخترون

محیط ساده و محقری است؛ شاید سرجمع قد و قواره‌اش یک فرش‌12متری است و یک ضریح کوچک و عاری از زینت‌های مرسوم زیارتی؛ با معماری قرنی و به‌جامانده از تهران قدیم.

آخرین امید ارتش چاق‌های جهان

شواهد و بررسی‌ها نشان می‌دهد درمان‌های دارویی برای مقابله با چاقی چندان موفقیت‌آمیز نبوده‌‌اند.

موج‌سواری با کلیدواژه ردصلاحیت

15و 16دی‌ماه نتایج بررسی صلاحیت‌های داوطلبان انتخابات دوازدهمین دوره مجلس اعلام شد، اما برخی از چهره‌های رد صلاحیت شده و همچنین بعضی از رسانه‌ها با بی‌انصافی علل ردصلاحیت‌ها را انتقاد از دولت بیان کردند؛ این در حالی است که ادعاهای شورای نگهبان و موضع‌‌گیری‌های دولت سیزدهم برخلاف این ادعاها بوده است.

پیش‌بینی آینده مسکن

یکی از نشانه‌های رونق بازار مسکن، تکاپوی سازندگان و انبوه‌سازان برای دریافت پروانه ساختمانی و افزایش برنامه‌ریزی برای تولید مسکن است. آمارها نشان می‌دهد همچنان صدور پروانه ساختمانی و آغاز پروژه‌های جدید به صورت روند عادی انجام می‌شود.

افزایش 407کیلومتری خطوط ریلی کشور