02
دو شنبه 18 دی 1402
شماره 8995
سیاست
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

پایه‌های قدرت منطقه‌ای ایران چگونه پی‌ریزی شد؟

فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیا ص در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای با بیان اینکه در دهه۶۰، حاج‌قاسم در سطح تاکتیک با افکار بسیار برجسته تاکتیکی، به‌عنوان یک تاکتیک‌دان شجاع و فهیم در نقش یک فرمانده لشکر برجسته مجاهدت و تلاش کرد، گفت: این شهید بزرگوار دهه‌ ۷۰ در جنوب‌شرق کشور، قرارگاهی به نام «قدس» ایجاد و اشرار و ضدانقلاب را خلع سلاح کرد.
ویژه
محمدباقر قالیباف، رئیس‌مجلس در نطق پیش‌از دستور خود طی نشست‌علنی روز یکشنبه بهارستان گفت:لایحه حجاب و عفاف در مراحل پایانی اصلاحات در کمیسیون مربوطه قرار دارد .
سخنگوی ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه نتایج بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس خبرگان ۴ و ۵‌ بهمن‌ماه اعلام می‌شود، گفت: داوطلبانی که نسبت به عدم‌تأیید صلاحیت خود اعتراض داشته باشند، می‌توانند از ۶ تا ۸بهمن‌ماه، درخواست اعتراض خود را به وزارت کشور اعلام کنند.
محمدجعفر منتظری، رئیس دیوان‌عالی کشور به نمایندگی از رئیس قوه قضاییه، با حضور در بیمارستان شهید باهنر کرمان، با تعدادی از آسیب‌دیدگان حادثه تروریستی اخیر دیدار و گفت‌وگو کرد.

موج‌سواری با کلیدواژه ردصلاحیت

برخی از چهره‌های ردصلاحیت شده انتقاد از دولت را به‌عنوان بهانه‌ای برای این موضوع عنوان کرده‌اند
گزارش
15و 16دی‌ماه نتایج بررسی صلاحیت‌های داوطلبان انتخابات دوازدهمین دوره مجلس اعلام شد، اما برخی از چهره‌های رد صلاحیت شده و همچنین بعضی از رسانه‌ها با بی‌انصافی علل ردصلاحیت‌ها را انتقاد از دولت بیان کردند؛ این در حالی است که ادعاهای شورای نگهبان و موضع‌‌گیری‌های دولت سیزدهم برخلاف این ادعاها بوده است.

واقعیت ماجرای اجرای حکم رویا حشمتی

در روزهای اخیر ماجرای اجرای حکم رویا حشمتی به بهانه جدیدی برای فضاسازی‌ها علیه جمهوری‌اسلامی تبدیل شده و رسانه‌ها و جریان‌های معاند می‌کوشند اینگونه جلوه دهند که وی به‌دلیل عدم‌رعایت حجاب، ازسوی قوه قضاییه شلاق خورده‌است.
دست پر زنجان از دومین سفر استانی
دوازدهمین سفر استانی رئیس‌جمهور در دور دوم، دستاوردهای قابل‌توجهی برای زنجانی‌ها به‌همراه داشت؛ از احیای طرح‌های بر زمین‌مانده گرفته تا بهره‌برداری از حدود 700طرح‌ و پروژه‌ ویژه در حوزه‌های مختلف، ازجمله دستاوردهای این سفر به‌حساب می‌آید.
نیروی‌زمینی‌ارتش علاوه‌بر پاسخ به رجزخوانی‌های دشمنان، در عرصه‌های مختلف خدمت حضور دارد. امیرکیومرث حیدری، فرمانده این نیرو تأکید کرد: نیروی‌زمینی درمواقع مختلف نظیر وقوع بلایای‌طبیعی و همچنین شیوع کرونا، در خط مقدم کمک به مردم حضور داشته‌است.
PDF سیاست
کوتاه سیاست
ابراهیم عزیزی، رئیس هیأت اعزامی کمیسیون امنیت‌ملی مجلس به کرمان اعلام کرد در کوتاه‌ترین زمان بیش‌از 26نفر از عوامل مؤثر و پشتیبان تروریست‌ها دستگیر شده‌اند.
آزادی زندانیان جرائم غیرعمد به یکی از دستورکارهای مهم سفرهای استانی تبدیل شده‌است.