• چهار شنبه 6 دی 1402
  • الأرْبِعَاء 14 جمادی الثانی 1445
  • 2023 Dec 27

سرانجام پل حافظ چه می‌شود؟

سال گذشته همین روزها بود که موضوع جمع‌آوری پل حافظ واقع در تقاطع حافظ- طالقانی مطرح شد. پس از بحث و بررسی و حتی انتقاد از جمع‌آوری این پل، درنهایت خبری اعلام شد که این پل در تعطیلات نوروز1402 جمع‌آوری خواهد شد.

ایران چطور انتقام می گیرد؟

اگر بنا دارید ببینید این متن در نهایت مطالبه انتقام سخت درباره شهادت فرماندهان نظامی ما مثل سیدرضی شهید را دارد، خودتان را خسته نکنید.رض کنید ایران یک ضربه مؤثر نظامی با قدرتی فوق‌العاده به دشمن وارد کند. سؤال این است که آیا این واقعه درست دیده می‌شود؟ درست روایت می‌شود؟ بعد از شهادت حاج‌قاسم، مقام معظم رهبری حمله موشکی به عین‌الاسد را یوم‌الله خواندند.

چگونگی پاسخ ایران به جنایت صهیونیست‌ها

اقدام جنایتکارانه رژیم‌ غاصب صهیونیستی در به‌ شهادت رساندن شهید سرافراز سیدرضی موسوی در سوریه دربردارنده نکات مهمی‌ است که باید مورد توجه قرار گیرد.

حلبی‌آبادهایی که دیگر نیستند

محله قنبرآباد، بزرگراه رسالت، انتهای شهباز جنوبی، میدان شوش و حوالی آن، میدان غار و... ازجمله نقاطی بودند که در مدت کوتاهی آلونک‌ها در آنها علم شدند.
گفت‌وگو با معلم کلاس اولی که با یک ویدئو‌ از رابطه معلم و شاگردی مشهور شد

بامزه‌ترین کلاس ایران را دارم

این روزها گاه ‌و بیگاه ویدئوهایی از کلاس اول دبستان «نشاط» در روستای «هفته» واقع در شهرستان شازند استان مرکزی در فضای مجازی به اشتراک گذاشته می‌شود که با اقبال بسیاری روبه‌رو شده است.

امسال چقدر نفت فروختیم؟