• دو شنبه 4 دی 1402
  • الإثْنَيْن 12 جمادی الثانی 1445
  • 2023 Dec 25

شهری با یک‌میلیون شهردار

مردم تصمیم می‌گیرند چه پروژه‌ها و طرح‌هایی در محله‌هایشان اجرا شود
شهروندان، ارزشمندترین سرمایه‌های شهر محسوب می‌شوند و شهرداری تهران با علم به این موضوع، فاز دوم طرح «من شهردارم» را عملیاتی کرده است؛ چراکه اعتقاد دارد با کمک همین ظرفیت‌های مردمی بهتر می‌توان امور شهر را مدیریت کرد و در راستای توسعه محلات گام برداشت.

جرم: ماندن کنار مردم

هر تصمیم و رفتاری بهایی دارد؛ اینکه تصمیم بگیری در شرایط ملتهب اجتماعی که عده‌ای با دستور گرفتن از معاندان و مخالفان نظام اسلامی علیه مردم و ارزش‎های اسلامی جامعه مانع‌تراشی و دشمنی می‌کنند، در کنار مردم و ارزش‌های اسلامی جامعه قرار بگیرید، بهای به‌مراتب گزافی دارد که دشمنانت حتی بعد از مرگت هم به عداوت و کینه‌توزی خود ادامه می‎دهند.

متهم به صدای مردم بودن

زندگی چیزهای زیادی برای ترسیدن دارد. مثلا از سیل و زلزله و طوفان باید ترسید، چون احتمال آمدنش بسیار است! از بیماری مسری چطور؟

ائتلافی که در دریای سرخ غرق شد

«شکست پیش از آغاز»؛ این بهترین عبارتی است که می‌توان برای توصیف وضعیت ائتلافی به‌کار برد که قرار بود به رهبری آمریکا و با حضور 9کشور دیگر تشکیل شود تا بنابر اعلام واشنگتن، امنیت کشتی‌ها در دریای سرخ را تامین کند.

تهیه‌کننده شهرزاد همچنان در‌زندان

درحالی‌که برخی از رسانه‌ها اعلام کرده بودند محمد امامی، متهم اقتصادی تبرئه شده، قوه قضاییه اعلام کرد که این محکوم هم‌اکنون در زندان است و در حکم ۲۰ سال حبس او هیچ تغییری رخ نداده است.
گفت‌وگو با نویسنده «دختر شینا» به بهانه چاپ صدوبیستم

فکرش را نمی‌کردم کتابم به دست رهبری برسد

کتاب‌های ادبیات پایداری در کشورمان بارها با استقبال گسترده مخاطبان کتاب مواجه شده و بارها رکوردهای متعددی در این بخش ثبت شده است.

معرفی جدیدترین دستاوردهای نیروی دریایی