02
دو شنبه 4 دی 1402
شماره 8981
سیاست
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

خبرسازان

سردار سیدیحیی رحیم‌صفوی، دستیار و مشاورعالی فرمانده معظم کل قوا درباره روابط ایران و افغانستان گفت: اگرچه کسانی که در افغانستان حاکم هستند ما هنوز آنها را به رسمیت نشناخته‌ایم، اما روابط اقتصادی، سیاسی و فرهنگی داریم.
ویژه
رئیس ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه امید می‌رود با حضور گسترده مردم، شاهد خلق حماسه دیگری در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس و ششمین دوره مجلس خبرگان باشیم، گفت: براساس پیش‌بینی‌ها، ۶۵هزار شعبه در انتخابات ۱۱ اسفند ایجاد می‌شود .
حسین امیرعبداللهیان، وزیر امورخارجه ایران، روز یکشنبه با معاون وزیر امورخارجه عراق و دبیرکل سازمان همکاری شانگهای درمحل وزارت امورخارجه دیدار و گفت‌وگو کرد.

طلائیه و نصیر؛ کابوس جدید دشمنان ایران

9دستاورد نیروی‌دریایی ارتش به ناوگان این نیرو در منطقه سوم دریایی ملحق شد
گزارش
سواحل مکران و بندر کنارک در منطقه سوم نیروی‌ دریایی ارتش جمهوری ‌اسلامی ایران روز یکشنبه میزبان مراسمی بود که طی آن، از تازه‌ترین دستاوردهای این نیرو رونمایی شد؛ دستاوردهایی که زمینه‌ساز ارتقای بازدارندگی دریایی ایران می‌شود.

رایزنی ایران و افغانستان درباره مهاجران

سرپرست وزارت امورخارجه دولت افغانستان که به‌منظور حضور در کنفرانس بین‌المللی تهران با موضوع فلسطین به ایران سفر کرده‌است، با نماینده ویژه رئیس‌جمهور در امور افغانستان گفت‌وگو کرد؛ دیداری که با رایزنی درباره موضوع‌های مختلفی ازجمله بحث مهاجران همراه بود.
تسهیلات تازه برای ایرانیان خارج از کشور
دسترسی برخط ایرانیان خارج از کشور به خدمات الکترونیک قضایی فراهم شده‌است. به‌گفته محمد کاظمی‌فرد، رئیس مرکز آمار و فناوری قوه قضاییه، با این امکان جدید، مشکلات دسترسی بسیاری از ایرانیان خارج از کشور به خدمات قضایی برطرف خواهد شد.
فرمانده کل ارتش: این روز‌ها جهان تحت‌الشعاع نام بلند فلسطین و صبر و مقاومت کم‌نظیر مردم مظلوم و مقتدر غزه است. برای کسانی که می‌خواستند حق و باطل را بشناسند، شفاف‌ترین و صریح‌ترین عرصه تمایز حق از باطل در گستره غزه فراهم شده است.
PDF سیاست
کوتاه سیاست
حسن نوروزی، نماینده رباط‌کریم در مجلس خبر منتسب به وی مبنی بر سفر رئیس‌جمهور با ۵۰۰محافظ به پرند و مدیریت اشرافی دولت را تکذیب کرد.
X
X