دروغ بزرگی به نام حریم خصوصی
فرهنگ و رسانه
با توجه به گسترش فناوریهای اطلاعاتی و ارتباطی، مقوله مهمی که اذهان کاربران را بهخود مشغول کرده، پدیده سودآوری از اطلاعات خصوصی کاربران توسط فناوریهای نوین است که به پنهانیترین زوایای زندگی آنها سرک میکشد و از این اطلاعات برای رسیدن به مقاصد تجاری و نیز هدایت نامحسوس رفتارها و عادات خرید، تغییر سبک زندگی و... استفاده میکند.
فکرش را نمیکردم کتابم به دست رهبری برسد
گزارش
کتابهای ادبیات پایداری در کشورمان بارها با استقبال گسترده مخاطبان کتاب مواجه شده و بارها رکوردهای متعددی در این بخش ثبت شده است.