• یکشنبه 3 دی 1402
  • الأحَد 11 جمادی الثانی 1445
  • 2023 Dec 24

ایجاد حریم تئاترشهر، خواست هنرمندان بود

وزیر ارشاد: امیدوارم دغدغه‌های اصحاب هنر با ساخت حریم جدید رفع شود
طرح ایجاد حریم هنری تئاترشهر، ظهر دیروز کلید خورد. هنرمندان تئاتر کشور مدت‌هاست از نهادهای مسئول می‌خواهند با تمهیداتی این میراث هنری کشور و تهران را حفظ و آلودگی‌های بصری اطراف آن را رفع کنند.

رقابت برای ایران قوی

رهبرمعظم انقلاب صبح دیروز شنبه در دیدار پرشور هزاران نفر از مردم پرافتخار استان‌های خوزستان و کرمان، انتخابات ۱۱اسفندماه را بسیار مهم، تعیین‌‌کننده و زمینه‌ساز تحول خواندند و با تبیین اهمیت مجلس در حل مشکلات موجود و تعیین مسیر حرکت کشور، تأکید کردند: ملت خود را برای برگزاری انتخابات به بهترین شکل، یعنی همراه با ۴خصوصیت «مشارکت قوی‌ و پرشور، رقابت واقعی جناح‌ها و دیدگاه‌های مختلف، سلامت حقیقی و امنیت کامل» آماده کند.

متهمان عدم مشارکت

مدتی است، برخی از انقلابیون، بخش‌های مختلف نظام را متهم می‌کنند به سهل‌گیری و مماشات با مدیران کم‌کار و پرادعای دهه90 و مرادشان این است که این افراد توسط شورای‌نگهبان کنار گذاشته شوند يا به‌وسيله قوه‌قضاییه دادگاهی و محکوم شوند و امثال این.

پایان اسرائیل آغاز شده است

«داستان فلسطین موضوع ریشه‌داری است و حوادثی که امروز اتفاق می‌افتد، نتیجه‌ ظلم‌ها و جنایات گسترده‌ای است که رژیم‌ صهیونیستی در حق مردم فلسطین روا داشته است؛ در حقیقت زندان بزرگی درست کرده که فلسطینی‌ها در آن در شرایط بسیار سختی زندگی می‌کنند.»

مترو به «بهار» می‌رسد

مهر‌ماه امسال بود که با حضور رئیس‌جمهور و شهردار تهران، همزمان با آغاز حفاری خط 10متروی تهران، ایستگاه‌های شهران، شهرزیبا و شهید آرمان علی وردی کوهسار در خط 6متروی تهران و همچنین ایستگاه میدان کتاب در خط‌7 به بهره‌برداری رسید.

28درصد رشد اعطای تسهیلات ازدواج