• یکشنبه 19 آذر 1402
  • الأحَد 27 جمادی الاول 1445
  • 2023 Dec 10

بازگشت اموال تاراج رفته شهر به مردم

شهردار تهران: سال گذشته ۴۰هزار میلیارد تومان از امکاناتی که رفته بود را به شهرداری بازگرداندیم
علیرضا زاکانی، شهردار پایتخت روز گذشته در ویژه‌برنامه روز دانشجو در دانشگاه الزهرا س حضور پیدا کرد و پیرامون موضوع «نقش حکمرانی مشارکتی در ایران آینده» با دانشجویان این دانشگاه سخن گفت. او در نشست صمیمانه با دانشجویان، دانشجو را دارای کوله‌باری از رخدادهای پیرامونی و آرمان‌ها معرفی کرد که باید خود را از رخدادها به سمت آرمان‌ها ببرد.

پوزخند شیطان به جهان

«واشنگتن وقیحانه با استفاده ابزاری از حق وتوی خود در شورای امنیت سازمان ملل، اعتبار و توانایی این نهاد برای انجام وظایفش در زمینه حفظ صلح و امنیت بین‌المللی را تضعیف می‌کند»؛ این واکنش سازمان عفو بین‌الملل به خبر وتوی قطعنامه برقراری آتش‎بس فوری در نوار غزه است.

وتوی آمریکا و ناکارآمدی نهادهای بین‌المللی

ناکارآمدی نهادهای بین‌المللی و به‌ویژه سازمان ملل، به‌عنوان بزرگ‌ترین نهاد بین‌المللی در قبال موضوع فلسطین و رژیم‌صهیونیستی ریشه‌ای تاریخی به قدمت تاسیس رژیم اشغالگر قدس دارد.

کوتاه شدن 21کیلومتر از مسیر تردد پایتخت‌نشینان

ترافیک و آلودگی هوا 2 معضل و چالش بزرگ و لاینحل کلانشهر تهران است که مدیریت شهری علاوه بر توسعه ناوگان حمل‌ونقل عمومی گام‌هایی هم در جهت اصلاحات هندسی و اجرای پروژه‌های ترافیکی مانند ساخت تقاطع‌های غیرهمسطح و... برداشته است...

5هزار سال قبل جراحی جمجمه داشتیم

رازهای شهر سوخته همچنان سربه مهر و این شهر باستانی که کتاب ناتمام تمدن جنوب شرق ایران است، داستانی 5500ساله دارد.

نباید دارو را مثل پیتزا بفروشیم

وضعیت به‌گونه‌ای رقم خورده که دارو را تا سطح یک پیتزا یا یک پرس غذای پیکی پایین آورده‌اند و توجهی به این مسئله ندارند که فروش دارو بر بستر پلتفرم‌های آنلاین، بدون مسئولیت‌پذیری درباره مشکلات و نظارت‌های داروخانه‌ای چه حد می‌تواند خطرناک و منجر به خطر افتادن جان بیماران باشد.