04
یکشنبه 19 آذر 1402
شماره 8967
اقتصاد
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
سخنگوی شورای رقابت روز گذشته گفت: شورای رقابت در مصوبه ۵۵۱ خود در اسفند ۱۴۰۱، ۱۳ نهاد، صندوق و سازمان را به‌دلیل ارائه نکردن اطلاعات و شفافیت اقتصادی مجرم شناخته و علیه‌شان در شعب مختلف دادگاه اعلام جرم کرده است.
براساس آمارهای مرکز اطلاعات و آمار شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی کشور، مهر امسال ۲۴درصد پروازهای خروجی تأخیر داشتند و متوسط زمان تأخیر پرواز ایرلاین‌ها به ۸۴دقیقه رسید.
گزارش شور دوم کمیسیون اقتصادی درباره لایحه اصلاح ماده 8قانون بیمه اجباری خسارات وارد شده به شخص ثالث در اثر حوادث ناشی از وسایل نقلیه، در دستور کار این هفته نمایندگان مجلس قرار دارد. انتظار می‌رود درصورت تصویب این لایحه 2مطالبه اصلی بیمه‌گذاران پاسخ داده شود.

بازار تایر صف ندارد

رئیس اتحادیه فروشندگان لاستیک: عرضه لاستیک بدون هیچ کمبودی در جریان است و بازار لاستیک به سمت تعادل می‌رود
گزارش
درحالی‌که در روزهای گذشته گزارش‌هایی از مشکلات بازار لاستیک و تشکیل صف برای خرید تایر در برخی رسانه‌ها منتشر شد، رئیس اتحادیه صنف فروشندگان لاستیک، روغن و پنچرگیران تهران در گفت‌وگو با همشهری، بازار لاستیک را رو به تعادل توصیف کرد.

معاملات مشکوک به پولشویی در بورس شناسایی می‌شود

هادی خانی، رئیس مرکز اطلاعات مالی وزارت اقتصاد گفت: شاخص‌ها و معیارهای معاملات مشکوک به مسئولان بازار سرمایه و بورس ابلاغ شده و همکاری خوبی در حال انجام است.
طرح پاداش کم‌مصرف‌های گاز در حال اجراست
طبق مصوبه دولت درباره پاداش صرفه‌جویی، اگر مشترکان در بازه زمانی ۱۶ آذر تا ۱۵ اسفندماه در مقایسه با دوره مشابه سال پیش ۱۰ تا ۳۵درصد کمتر مصرف کنند، از پاداش بیش از ۱۰برابر قیمت متوسط ۳پله نخست بهره‌مند می‌شوند.
PDF اقتصاد
کوتاه اقتصاد
جدیدترین نرخنامه میادین میوه و تره‌بار حاکی از افزایش قیمت جگر گوساله و گوسفندی دارد.