18
یکشنبه 19 آذر 1402
شماره 8967
خانواده
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

علت بد غذایی کودکان چیست؟

میوه زندگی
هیچ‌چیز به اندازه بدغذا بودن بچه‌ها مادر را اذیت نمی‌کند.
ویژه
رئیس باشگاه دانش‌پژوهان جوان از شروع ثبت‌نام المپیادهای دانش‌آموزی‌سال تحصیلی‌1403-1402‌خبر داد. سیدرضا حسینی،‌با بیان اینکه ثبت‌نام المپیادهای دانش‌آموزی از یکشنبه 19آذر آغاز می‌شود و دانش‌آموزان تا یک هفته فرصت ثبت‌نام دارند، گفت: «‌ سال گذشته۱۱۰هزار نفر در مرحله اول المپیادهای ۱۴‌گانه شرکت کردند و پذیرفته‌شدگان درمرحله اول ۱۲هزار نفر بودند که به مرحله دوم رفتند.»
رضا مراد صحرایی، وزیر آموزش و پرورش: سال آینده آزمون اختصاصی تربیت معلم را با کنکور سراسری برگزار خواهیم کرد. درسی با عنوان هوش و استعداد معلمی از مواد این آزمون است که هیچ منبعی هم معرفی نمی‌کنیم چرا که می‌خواهیم کسی که ذات و عِرق و عشق و خلق و خوی معلمی دارد باید ‌ مشخص شود.
فرزین رحیم‌نظری، مدیرکل دفتر توسعه مشارکت‌های مردمی و سازمان‌های مردم‌نهاد ستاد مبارزه با مواد‌مخدر: برای راه‌اندازی مجمع خیرین یاریگران زندگی، از برنامه پیش بینی شده جلو ترهستیم.
حال خوب
آدم‌های زیادی دوروبرمان زندگی می‌کنند که مرتب دلشوره دارند. همین باعث به هم خوردن امنیت فکری‌شان شده و روی مسائل جزئی و حساس زندگی خود تمرکز ندارند.

نذر مادرانه

گروه جهادی نذر شیر مادر «فاطمه» مروج یک نذر خاص در بین مادران است
گزارش
همه زنان محل، حسابی حواس‌شان به «فاطمه» بود؛ چراکه به‌خوبی می‌دانستند او و همسرش بعداز گذشت سال‌ها نذر و نیاز و خرج دوا و دکتر، به ‌مراد دل‌شان رسیده‌ و حالا چشم‌انتظار تولد نوزادی دختر هستند.