• جمعه 17 آذر 1402
  • الْجُمْعَة 25 جمادی الاول 1445
  • 2023 Dec 08

گفت‌وگوی گرم در کرملین

تحولات غزه و تعاملات اقتصادی، محور رایزنی‌های رؤسای جمهور ایران و روسیه در مسکو
رئیس‌جمهور کشورمان عصر پنجشنبه در سفر به مسکو، با ولادیمیر پوتین در کرملین دیدار و درباره موضوعات مختلف منطقه و 2کشور، بحث و تبادل نظر کرد.
چرا اسرائیل شکل گرفت و چگونه نابود خواهد شد؟

طرح ایران برای محو کردن اسرائیل

ما برای فهم طرح راهبردی انقلاب اسلامی در ماجرای فلسطین و نظریه از بین ‌رفتن اسرائیل نیاز داریم بدانیم که اسرائیل دقیقا به چه منظوری شکل گرفته است

همه‌پرسی در فلسطین

همه‌پرسی همان کاری است که در فلسطین انجام نشد و اسرائیل ساخته شد. چرا جمعیت یک کشور نباید درباره آینده کشورشان اظهارنظر کنند؟ بهترین حمله به کل تناقضات تمدن غرب همین یک کلمه است.

توافق نفتی ایران و چین چه دستاوردی دارد؟

مؤسسه بین‌المللی کپلر، از افزایش 10برابری درآمد صادرات نفت ایران به چین پس از قرارداد 25ساله خبر داده است.

نبض منظم ساخت‌وساز با قرارگاه مسکن

شهرداری تهران وظیفه مستقیمی در تولید مسکن ندارد اما براساس بند21 ماده55 قانون شهرداری‌ها وظایفی چون اتخاذ تدابیر لازم برای تولید خانه‌های ارزان‌قیمت ویژه اشخاص بی‌بضاعت ساکن شهر و... برای این نهاد خدماتی-اجتماعی پیش‌بینی شده است؛ ماده قانونی که در ادوار پیشین مغفول مانده بود.

قاطع در مقابل فساد

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای پنجشنبه همزمان با روز دانشجو در دانشگاه محقق اردبیلی استان اردبیل حاضر شد تا با دانشجویان و جوانان مستقیم و بدون‌ واسطه، گفت‌وگو و تبادل نظر کند.
گفت‌وگو با لاله صبوری مجری مسابقه آشپزی با مامان

مادری کردن مثل تراپی است!

از هنرمندان باسابقه تلویزیون کشورمان است که در دهه 70وارد حرفه بازیگری شد. لاله صبوری، پس از بازی در جُنگ 77مهران مدیری به اوج شهرت رسید و نامش را جزو نخستین بازیگران زن کشورمان در ژانر طنز ثبت کرد.

عصبانی از نوسازی جنوب شهر