• پنج شنبه 16 آذر 1402
  • الْخَمِيس 24 جمادی الاول 1445
  • 2023 Dec 07

آزمایش ایرانی برای سفر به فضا

موفقیت در پرتاب آزمایشی و زیرمداری کپسول زیستی ایرانی سرآغاز فصل تازه‌ای در مسیر زیست در فضا با هدف اکتشاف توسط متخصصان کشور است
پرتاب موفق و تمام ایرانی کپسول زیستی، اتفاقی بی‌سابقه در تاریخ صنعت فضایی کشور است.
اختلاف میان حامیان صهیونیست‌ها، ائتلاف در جبهه مقاومت

تفرقه در زمین کودک‌کش‌ها

«تشدید شکاف‌های داخلی به مرحله بحران رسیده است. درحالی‌که صدها هزار سرباز اسرائیلی با حماس و حزب‌الله می‌جنگند آخرین چیزی که تل‌آویو به آن نیاز دارد جنگ یهودی با یهودی است که این روزها شاهدش هستیم.» این بخشی از گزارش هشدارآمیز هفته پیش روزنامه عبری‌زبان جرزالم پست است که از تقابل‌های جریان‌های راست و چپ، مذهبی‌ و سکولار، کابینه و سازمان‌های اطلاعاتی و گروه‌های مختلف سیاسی در سرزمین‌های اشغالی نوشته است.

گسل فعال شد

اختلاف ملت: شکل‌گیری دولت ملت جعلی بر سرزمین غصبی، از اساس بر پایه یک هویت چند‌تکه بنا شده بود. ملت یهود صهیونیست با این انگیزه متفاوت آمده بودند؛ رفاه و مقدسات یهود.

ناگفته‌های دوران کرونا

تقریبا 2سالی می‌شود که مردم از عجیب‌ترین بیماری ویروسی نوپدید جهان فاصله گرفته‌اند. صحبت از کروناست که هیچ تفاوتی بین کشورهای دنیا قائل نشد و سوار بر پاندمی جهانی جان بیش از 7میلیون نفر را گرفت.

دروغ بزرگ 17هزار میلیاردی

بیان نکته‌ای درباره ثبت درآمد‌های شهرداری در جلسه شورای شهر منجر به ایجاد حواشی رسانه‌‌‌ای درباره امور مالی شهرداری تهران شد و یکی از روزنامه‌های اصلاح‌طلب خبر را به شکلی منعکس کرد که گویی بخشی از اموال شهرداری به‌صورت غیرقانونی از دست رفته است.

ترمیم حقوق، میانبر خروج از رکود است

کارگران سال‌هاست که خواستار ترمیم دستمزد و حذف شکاف میان هزینه معیشت و درآمد هستند.

خدمت‌رسانی به آسیب‌دیدگان شهر