• دو شنبه 22 آبان 1402
  • الإثْنَيْن 29 ربیع الثانی 1445
  • 2023 Nov 13

ساز مخالف علیه رونق‌گردشگری تهران

در حالی‌که پایتخت با کمبود هتل مواجه است عده‌ای به ساخت یک هتل با مجوز قانونی حمله کردند
هتل‌سازی در ولنجک، یکی از موضوعاتی است که برخی از رسانه‌ها به آن پرداخته‌اند و مدعی شده‌اند که یک هتل 43طبقه در شمال تهران با وجود ایرادات قانونی در مصوبه کمیسیون ماده‌5 این ملک و سایر ایرادات درخصوص جانمایی آن و... درحال ساخت است.
چرا شکست اشغالگران در نبرد زمینی دنباله‌دار شده است؟

غزه؛ جهنم صهیونیست‌ها

«امکان خلق هیچ‌گونه تصویر پیروزی وجود ندارد. اسرائیل عملا جنگ را در غزه باخته است»؛ این، اظهارات مقام‌های فلسطینی نیست؛ بلکه بخشی از مصاحبه یائیر واینریو، خبرنگار شبکه۱۱ تلویزیون اسرائیل است که اذعان می‌کند حقایق موجود در جنگ غزه به رسانه‌های عبری زبان اجازه نمی‌دهد تا تصویری رضایتمندانه از پیروزی این رژیم ارائه‌ دهند.

3هفته نبرد زمینی بی‌نتیجه برای صهیونیست‌ها

با وجود آنکه صهیونیست‌‎ها تلاش زیادی دارند تا خود را در تحولات غزه پیشرو نشان دهند، اما همه نشانه‌ها حاکی از آن است که آنها هنوز در غزه دستاوردی نداشته‌اند.

پرداخت وام با تأیید هوش مصنوعی

اعتبار نداریم؛ فعلا امکان پرداخت وام نیست و شما از اعتبار لازم برای گرفتن تسهیلات برخوردار نیستید.

آشتی مردم با سینما

این روزها خبرهایی از افزایش فروش فیلم‌ها و رونق اقتصادی سینما منتشر می‌شود و نشانه‌ها حاکی از ارتباط دوباره مردم با سینما و عادت دیدن فیلم در سالن سینماهاست. پس از مدت‌ها در محاق بودن سینما و شکست فیلم‌ها، از نوروز امسال به‌نظر می‌رسد سینما جان تازه‌ای گرفته است. سال 99 و 1400 کرونا مثل هر فعالیت جمعی دیگری، سینما را هم تعطیل کرد.

این شفاخانه امن نیست

بازنده بزرگ

قشم جزیره نوآوری ایران

ما همه معتاد شده‌ایم