• جمعه 12 آبان 1402
  • الْجُمْعَة 19 ربیع الثانی 1445
  • 2023 Nov 03

تهران-همدان -سنندج با قطار

سیدابراهیم رئیسی، برای سومین‌بار و در هشتمین مقصد از دور دوم سفرهای استانی دولت سیزدهم، بامداد دیروز در هوای بارانی و پاییزی وارد استان کردستان شد. سفر 2روزه رئیس‌جمهور و هیأت همراه با استقبال امام‌جمعه و نماینده ولی‌فقیه و استاندار کردستان در فرودگاه سنندج و البته خیل عظیمی از مردمان کرد که شعار «سه‌روک کومار ئیران، خوش هاتی بو کوردستان رئیس‌جمهور ایران، خوش‌آمدی به کردستان » سرمی‌دادند، آغاز شد.

طنین آیه ها در غزه

وقتی فرعون جنایاتش علیه بنی اسرائیل را به نهایت خود رساند، به‌نحوی که فرزندان آنها را می‌کشت و زنان آنان را اسیر می‌کرد، بنی‌اسرائیل به همراه حضرت موسی ع از مصر بیرون آمدند و به نیل رسیدند.

قرآن زنده

خدا رحمت کند آیت‌الله بهجت را که می‌فرمود اتصال به قرآن، اتصال به صاحب‌الزمان عج است. این حقیقت قابل کتمان نیست که قرآن، انسان کامل مکتوب است.

افزایش نرخ اشتغال در کشور

وعده دولت سیزدهم عملی شد
یکی از وعده‌های دولت سیزدهم در ابتدای راه، اشتغالزایی سالانه برای یک‌میلیون نفر بود.

خبر آخر/مخبر: اروپایی‌ها نه دین دارند و نه شرافت

معاون اول رئیس‌جمهوری گفت: در ماجرای کرونا هزینه تهیه ماسک را به یکی از دوستان دادیم تا در روزهایی که ماسک نداشتیم ۵۰میلیون ماسک به کشور وارد کند.

۶۸ هزار معلم جدید پای تخته سیاه

امسال به‌دنبال انتخاب بهترین‌ها بودیم و در این راستا هزینه زیادی هم پرداخت کردیم چون رویکرد ما بر شایسته‌سالاری بنا شده بود و سفارشی‌ را نپذیرفتیم.

هر گونه دخالت در پرونده تکذیب شد

روز ‌‌دوازدهم آبان‌ماه سال گذشته بود که تعدادی از اغتشاشگران در اطراف آرامستان بهشت سکینه و کمالشهر کرج به بهانه شرکت در مراسم چهلم یکی از جان‌باختگان اغتشاشات با ایجاد ناآرامی و اختلال در تردد خودروها، اموال ملت را تخریب و مأموران را مورد ضرب و شتم قرار دادند.
گفت‌وگو با سیدجواد هاشمی بازیگر سریال زخم‌کاری

همه توصیه می‌کنند مالک را آزاد کنم!

از بازیگران پرکار سینما و تلویزیون است که بیش از 3دهه در ژانرهای مختلف اجتماعی، کمدی، تاریخی و دفاع‌مقدس ایفای نقش کرده، اما این فقط یک وجه زندگی حرفه‌ای سیدجواد هاشمی است.

الازهر مصر: از قرآن نیرو بگیرید

سوغات 3میلیارددلاری سفر چین برای تهران