• یکشنبه 30 مهر 1402
  • الأحَد 7 ربیع الثانی 1445
  • 2023 Oct 22

4 دستاورد سفر‌چین برای متروی پایتخت

چند روزی است که 130کشور جهان در یک نقطه مشترک کنار یکدیگر ایستاده‌اند تا بستر مناسب‌تری برای همکاری‌های اقتصادی مهیا شود. علیرضا زاکانی، شهردار تهران و محسن بختیار، سفیر ایران در چین 2چهره‌ای هستند که به‌عنوان نماینده ایران در دهمین دوره اجلاس «یک‌کمربند، یک جاده» حاضر شدند.

قلب جهان برای غزه می‌تپد

این روزها اگرچه غزه زیر بمباران جنگنده‌های اشغالگران صهیونیست است، اما حامیان آرمان فلسطین در فضای مجازی دست به کار شده‌اند تا بگویند با وجود اسارت غزه و در محاصره اشغالگران بودن، صدای آن در جهان طنین انداز شده است؛ صدای مظلومیت، آزادی و دادخواهی ملتی که 75سال است فقط یک خواسته دارد: «آزادی وطن».

نگاه به شرق در حوزه شهری

نظام جمهوری اسلامی در حالی کشور را اداره می‌کند که با 1800تحریم آمریکا و همپیمانان غربی‌اش مواجه است. برای رفع این مشکل، 2‌راهبرد بی‌اثر کردن تحریم و رفع تحریم به‌صورت همزمان مدنظر بوده است.

همکاری‌های 2 پایتخت؛ موتور پیشران همکاری‌های ایران و چین

اجلاس همکاری‌های کمربند-راه به مناسبت دهمین سالگرد اعلام این ابتکار، در شهر پکن برگزار شد و مقامات عالی رتبه کشورهای مختلف که به این ابتکار پیوسته بودند، در اجلاس حاضر شدند.

جهش جهانی انتقال خون ایران

ایران به‌عنوان یکی از کشورهای مطرح در جهان در حوزه سلامت و امنیت خون شناخته شده است و حالا با مجهز شدن به 3دستاورد جدید با تکنولوژی بالا و گران، سطح کیفی اقداماتش در انتقال خون به‌زودی جهش قابل‌توجهی خواهد یافت.

شرمنده مردم شدم

یونس امامی در مسابقات جهانی صربستان کم‌فروغ ظاهر شد و نتوانست مدال سال گذشته خودش را تکرار کند. او پس از مسابقات جهانی بلافاصله راهی بازی‌های آسیایی شد و با توجه به عملکردش در جهانی پیش‌بینی می‌شد در این بازی‌ها هم به توفیقی نرسد اما با بهترین نتیجه به ایران بازگشت.

متوسط قیمت مسکن به تفکیک مناطق 22گانه

کارآگاه بازی