16
یکشنبه 30 مهر 1402
شماره 8918
ایرانشهر
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

پویش «آفتاب مهربانی» برای کمک به افغانستان

میز خبر
مدیرعامل جمعیت هلال احمر اردبیل از اجرای طرح پویش آفتاب مهربانی در کمک به زلزله‌زدگان افغانستان در این استان خبر داد.
ویژه
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای سمنان از تدوین اطلس‌فرهنگی این شرکت خبر داد.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: ۳۱واحد صنعتی راکد یا غیرفعال مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان در نیمه نخست امسال به چرخه تولید بازگشته است.
آب و هوا
درحالی‌که بارش‌های پاییزی کماکان در کشور ادامه دارد، سه‌شنبه و چهارشنبه 2و 3آبان موج بارش از مرزهای غربی کشور وارد می‌شود.

پای کبابی‌ها از جنگل‌های بلوط قطع شد

داد‌ستانی ایلام همه کبابی‌های این استان را که از زغال برای تهیه کباب استفاده می‌کردند، پلمب کرد‎؛ تهیه زغال از بلوط سال‌هاست این ذخیره جنگلی را در زاگرس تهدید می‌کند
گزارش
رفته‌رفته کبابی‌های ایلام از مصرف سوخت هیزمی به سمت سوخت فسیلی می‌روند. از ابتدای امسال، دادستان عمومی و انقلاب ‌ ایلام اقداماتی درباره ممنوعیت استفاده از سوخت هیزمی انجام داده است و به‌گفته عبدالوهاب بخشنده، دادستان ایلام، این واحدهای صنفی با توجه به استفاده از هیزم و تخریب محیط‌زیست و اراضی جنگلی فرصت داشتند کبابی خود را گازسوز کنند.
کاهش ذخایر خونی در مازندران

کاهش ذخایر خونی در مازندران

با شروع فصل سرما و کاهش اهدای خون از سوی اهدا کنندگان، نیاز به گروه‌های خونی اُ منفی، اُ مثبت، آ مثبت و آ منفی با توجه به تقاضای زیاد در استان مازندران بیش از پیش احساس می‌شود.
راه‌اندازی ستاد گردشگری استان کرمان خارج از نهادهای دولتی
محمدمهدی فداکار، استاندار کرمان:با توجه به این واقعیت که با تغییر مدیران دولتی، شاهد تغییر برنامه‌ها هستیم، باید ستاد گردشگری در خارج از دولت اما با همکاری مجموعه‌های دولتی راه‌اندازی شود و همه دستگاه‌ها پای کار گردشگری بیایند.
PDF ایرانشهر
کوتاه ایرانشهر
سعید حاجی‌بابایی، رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر همدان: ۱۱۸هکتار از اراضی شهری با حمایت قاطع شورای ششم و شهرداری به مسکن ملی اختصاص یافت.