• پنج شنبه 19 مرداد 1402
  • الْخَمِيس 23 محرم 1445
  • 2023 Aug 10

بساط کشف حجاب جمع می‌شود

صبح دیروز همایش بزرگداشت شهدای مدافع حرم با حضور سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در سالن اجلاس سران برگزار شد.

10‌خبرخوش ژنرال‌های اقتصاد

حفظ ثبات ارزی و جلوگیری از افت ارزش ریال در برابر ارزهای خارجی، کاهش نرخ بیکاری، حرکت رشد اقتصادی از منفی به مثبت، بهبود ضریب جینی و کاهش شکاف طبقاتی در جامعه، کنترل نرخ رشد نقدینگی با هدف مهار تورم و طریق کنترل ناترازی بانک‌ها و دولت، 5نشانه محسوس بهبود وضعیت اقتصاد و بازگشت آن به ریل پیشرفت است.

مثبت و منفی کارنامه اقتصادی دولت

کارنامه اقتصادی دولت طی 2 سال گذشته نقاط مثبت و منفی زیادی در برداشته که افزایش فروش نفت را می‌توان از مهم‌ترین دستاوردهای مثبت کارنامه اقتصادی دولت دانست.

طیب به روایت افخمی

«صبح اعدام» کلید خورد
سینمایی «صبح اعدام» تازه‌ترین اثر بهروز افخمی به تهیه‌کنندگی علی شیرمحمدی با پرداختی به قیام خونین ١۵خرداد سال۱۳۴۲، از ‌ ۱۷مردادماه در تهران جلوی دوربین رفت.

دریاچه ارومیه خشک نمی‌شود

عکس‌هایی که این روزها از وضعیت دریاچه ارومیه منتشر می‌شود، نشان می‌دهد بخش زیادی از دریاچه خشک شده و مقدار کمی آب در بخش‌های عمیق‌تر آن باقی مانده است، ولی آمارها نشان می‌دهد، دریاچه زنده است و امیدها برای زنده ماندنش هنوز وجود دارد.

مقابله پرقدرت‌تر با مافیای ساخت و ساز

عبدالمطهر محمدخانی، سخنگوی شهرداری تهران: از دید مخاطب عام و مردم عزیزمان شاید این سؤال پیش بیاید که چرا خانه‌ها را خراب می‌کنید؟ بالاخره کسانی با پس‌اندازی که داشتند سقفی برای خود تهیه‌ کرده‌اند.

12بمب انرژی در بازار کتاب ایران

به‌رغم برخی ادعاها که بازار کتاب را کساد توصیف می‌کنند برخی آثار صدمین نوبت چاپ را هم گذرانده‌اند.

شک اول

غیرپزشکان، بلای جان طب سنتی

خنک آن دم که نشینیم...

شهادت دروغ به‌خاطر یک مشت پول