12
پنج شنبه 19 مرداد 1402
شماره 8851
ایرانشهر
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
پرویز فتاح، ‌رئیس بنیاد مستصعفان: ۲۲۰میلیارد تومان برای اجرای طرح‌های عمرانی و محرومیت‌زدایی بنیاد در منطقه سیستان و بلوچستان تخصیص می‌یابد.
فرماندار رضوانشهر گفت: «مجموع اعتبار تملک دارایی رضوانشهر در سال‌جاری ۱۱۲ میلیارد تومان است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۶۴ درصد رشد دارد.»
عملیات حفاری تونل قطعه دوم مترو اسلامشهر با انعقاد قرارداد از محل اعتبارات شهرداری اسلامشهر با قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا در فروردین سال ۱۳۹۸ آغاز شد.
خبر
در اواسط فصل تابستان، بارش برف در البرز ارتفاعات شهرستان طالقان را سفیدپوش کرد.

آغاز صید میگو در جنوب

صید میگو در آب‌های خوزستان و بوشهر در حالی آغاز شد که پیش‌بینی‌ها از احتمال کاهش این محصول خبر می‌دهد
گزارش
فصل، فصل خرماپزان است و نخل‌داران در گرما و شرجی جنوب محصول یک سال زحمت‌ بچه‌هایشان را برداشت می‌کنند؛ نخل در فرهنگ جنوب به فرزند می‌ماند.
خروج مازندران از بحران سیلاب

خروج مازندران از بحران سیلاب

سه‌شنبه- 17مرداد- وقوع سیلاب در ارتفاعات بین آمل و بابل مازندران به 2روستا خسارت وارد کرد. به‌گفته مدیریت بحران مازندران، وقوع سیلاب تلفات و مصدومی به جای نگذاشته است.
تعطیلی مراکز آموزشی
امید محترمی، مدیرکل مدیریت بحران استان مرکزی: ‌ در پاسخ به انتقاد از چرایی تعطیلی موسسات آموزشی به دلیل آلودگی هوا و خسارت این کسب و کارها از تعطیلی باید گفت با توجه به شرایط گرد و غبار و شرایط اضطراری که در استان رخ داده، کارگروه اضطرار هوای استان به صورت مرتب در حال تشکیل است.