• جمعه 30 تیر 1402
  • الْجُمْعَة 3 محرم 1445
  • 2023 Jul 21

طرح هوشمند عفاف و حجاب بدون بازگشت است

فرمانده کل انتظامی کشور به ادامه ماموریت هوشمند پلیس در موضوع برخورد با بی‌حجابی تاکید کرد
سردار احمدرضا رادان، فرمانده کل انتظامی کشور صبح پنجشنبه ضمن تقدیر از همکاری و حمایت مردم در موضوع عفاف و حجاب، به ادامه ماموریت هوشمند پلیس در موضوع برخورد با بی‌حجابی تأکید کرد .

خوبی‌ها را منتشر کنیم

«خبر خوب اینکه محرم امسال هم زنده‌ایم.» این متن کوتاه، اما درگیرکننده ذهن را راننده‌ای روی شیشه در ورودی ون به همراه پرچم مشکی زده بود. میانه‌های راه هم وقتی فهمید مسافر پول همراهش ندارد، راننده گفت: «اینم از نذر اول. درسته به مجالس می‌رویم، اما حسینی بودن تنها به شرکت در روضه‌ها نیست.»

طلبه باید شهید باشد

شهادت صرفا درباره «الذین قتلوا فی سبیل‌الله» اطلاق نمی‌شود. شهادت یک نوع از حیات و ممات است که البته مصداق بارزش آنانند.

منشاء خیرات باشید

از ‌ماه محرم به‌عنوان فرصت ارتباط با امام و معارف اهل‌بیت ع نام برده می‌شود و در این میان هیئت‌ها بستر این ارتباط را برقرار کرده و یا به‌وجود می‌آورند.

آرزومه با ولایت بمونی

همنوایی میلیونی با 6ماهه کربلا
2دهه از نخستین زمانی که همایش شیرخوارگان حسینی در تهران برگزار شد، می‌گذرد .

گذرنامه کربلا، ۵۰ هزار تومان

این هفته هم عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی شاهد رویدادهای گوناگونی بود.

ترس از اقدام تلافی‌جویانه ایران

اقدام آمریکا در توقیف نفتکش «سوئز راجان» حالا کم‌کم دارد به دردسر تازه‌ای برای مقامات آمریکایی تبدیل می‌شود که چند‌ماه قبل حتی فکرش را هم نمی‌کردند.
پیرغلامان تجریش از 150سال عزاداری سیدالشهدا ع در این محله از پایتخت می‌گویند

تکیه‌ای در بازار با نذر قهوه

کتیبه‌‌ای که روی ورودی تکیه بالای تجریش یا همان تکیه بزرگ نصب شده است از قدمت آن خبر می‌دهد؛ تکیه‌ای که قدمتش به دوران قاجار می‌رسد و از همان روزگار تا امروز محل گردهمایی اهالی تجریش و محله‌های اطراف بوده است.

و من شیعه شدم

ظهر عاشورا در ۳۴ سالگی متولد شدم!