• سه شنبه 13 تیر 1402
  • الثُّلاثَاء 15 ذی الحجه 1444
  • 2023 Jul 04

توقف رشد طلاق

با اجرای طرح‌های پیشگیرانه ، آمار افزایش طلاق در سال گذشته متوقف شد
توقف آمار افزایشی طلاق در سال 1401خبر خوبی بود که از سوی مدیرکل برنامه‌ریزی و توسعه جوانان وزارت ورزش و جوانان اعلام شد.

رهایی از ترافیک با 3 اقدام

از جنوبی‌ترین نقطه تهران صبح دیروز خبرهای خوشی برای پایتخت‌نشینان مخابره شد؛ خبرهایی از گذشته، حال و آینده تردد در این شهر که هر کدامش می‌تواند تحولی بزرگ در ترافیک شهری تهران قلمداد شود.

یک تیر و دو نشان برای توسعه حمل‌ونقل تهران

دست روی دست گذاشتن‌ها و ترک‌فعل‌ها کار را به جایی رسانده که حالا تأکید بر اهمیت توسعه حمل‌ونقل عمومی در شهری مانند تهران به امری بدیهی تبدیل شده و لازم نیست از مطالبه پایتخت‌نشینان درخصوص ترافیک و آلودگی هوا بنویسیم.

نویسنده 6کتاب با چشم‌بند سحرآمیز

این نوجوان 17ساله در سطح ملی ثبت اختراع داشته، رتبه در المپیادهای علمی و پژوهشی کسب‌کرده وتألیف ۶کتاب و چند رکورد دیگر هم در کارنامه دارد.

مالیات‌گریزی با حساب بانکی بچه‌ها

اطلاعات جدید نشان از شگردهای جدید برای فرار مالیاتی دارد؛ از مالیات‌گریزی با حساب بچه‌ها و افراد غیرمرتبط گرفته تا فرار از قانون با پنهان کردن تراکنش‌های بانکی اما حالا حلقه مالیاتی تنگ‌تر شده و به‌تدریج بر تعداد پرونده‌های جدید مالیاتی افزوده می‌شود.

نسبت برنامه هفتم با زندگی مردم

یکی از کلیدواژه‌های سخنان رئیس‌جمهور در معرفی برنامه هفتم توسعه، مردم‌پایه بودن آن بود؛ محوری که در بخش‌های گوناگون این برنامه اعم از اقتصادی و فرهنگی به چشم می‌خورد؛ تاجایی که در برخی از بخش‌های اهداف تعیین‌شده ارتباط تنگاتنگی با جامعه و مردم دارد.

آوار گردوغبار بر سر سیستان‌وبلوچستان