• جمعه 2 تیر 1402
  • الْجُمْعَة 4 ذی الحجه 1444
  • 2023 Jun 23

فروپاشی لشکر سایبری اهریمن

حمله پلیس آلبانی به مقر منافقین باعث کاهش چشمگیر آمار کامنت‌ها و لایک‌ها در برخی صفحه‌های فضای مجازی شد
سه‌شنبه این هفته اتفاق مهم و غیرمنتظره‌ای در کمپ منافقین در آلبانی افتاد و با حمله پلیس آلبانی به مقر منافقین، فصل تازه و طبعاً تاریک و نامعلومی در ادامه حیات این گروهک تروریستی رقم خورد.
معاون اجتماعی بهزیستی استان تهران تأکید کرد

رکورد جدید مهربانی مردم

بنا بر آمارهای سازمان بهزیستی، در سال گذشته مشارکت تهرانی‌ها برای پذیرش فرزندان تحت سرپرستی بهزیستی رشد قابل توجهی داشته است.

تسریع فرزندخواندگی با حفظ کرامت انسانی

رویکرد ما در بهزیستی استان تهران، خانواده‌محور و بازپیوند به خانواده است، به همین دلیل از تمام ظرفیت‌های قانونی برای قرارگرفتن کودک در کنار والدین استفاده می‌کنیم.
مستأجران ایران چرا و چطور باید رایگان کدرهگیری بگیرند؟

کاهش سوداگری مسکن

مدتی است با تمهید دولت، ثبت قرارداد اجاره و گرفتن کدرهگیری بدون مراجعه موجر یا مستأجر به بنگاه معاملات املاک، رایگان است.

گرم‌ترین شهر کره زمین در ایران

زابل با دمای ۵۰.۸ درجه سلسیوس بالاترین دمای زمین را در روز گذشته ثبت کرد
براساس داده‌های سرویس خدمات آب و هوایی OGIMET در شبانه‌روز گذشته زابل در شمال سیستان و بلوچستان با دمای ۵۰.۸ درجه سلسیوس بالاترین دمای زمین در بین بیش از 8 هزار و ۸۰۰ ایستگاه هواشناسی سینوپتیک اصلی را ثبت کرد.

روزهای روشن دیپلماسی همسایگی

دیپلماسی فعال جمهوری اسلامی ایران در منطقه این روزها شتاب بیشتری به خود گرفته و در این راستا، شامگاه دوشنبه ۲۹ خرداد دکتر حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان سفر دوره‌ای به کشورهای حاشیه خلیج فارس را شروع کرد. مقصد اول وزیر امور خارجه و هیات همراهش، کشور قطر بود که دوشنبه شب میزبان هیات ایرانی شد.

جهاد تفاهم

رهبر معظم انقلاب اسلامی برای نشست مشترک سازمان اطلاعات سپاه و وزارت اطلاعات، پیامی صادر کردند.
کاظم احمدزاده سال‌ها اجراهای ماندگاری در قاب تلویزیون رقم زده

به من می گویند مجری دوگانه سوز!

اولین مجری که پس از سرنگونی صدام، با اجرا در جوار حرم امام‌حسین ع داشت و دل‌ میلیون‌ها ایرانی را از پای تلویزیون روانه کربلای معلی کرد. سیدکاظم احمدزاده که این اجرا را بزرگ‌ترین توفیق زندگی‌اش می‌داند، یک نخستین دیگر هم در کارنامه حرفه‌ای‌اش دارد.

یک عاشقانه آرام

فرزند خوانده

10فرزندخوانده‌ مشهور دنیا