• چهار شنبه 31 خرداد 1402
  • الأرْبِعَاء 2 ذی الحجه 1444
  • 2023 Jun 21

شاخص‌ها می‌گوید تورم مهار شده است

رئیسی: برخی می‌گفتند نمی‌شود نفت فروخت، ما نفت می‌فروشیم، پولش را هم می‌گیریم
نهمین گفت‌وگوی تلویزیونی رئیس‌جمهور دیشب در دومین سالروز برگزاری سیزدهمین انتخابات ریاست‌جمهوری انجام شد. گفت‌وگویی که در آن سیدابراهیم رئیسی ضمن ارائه گزارشی از اقدامات و دستاوردهای دولت در 2 سال ابتدایی فعالیتش، به تشریح برنامه‌های قوه مجریه برای نیمه دوم فرصت خدمت به مردم پرداخت.

سندرم گلزاریسم

اخبارازدواج محمدرضا گلزار این روزها در فضای مجازی دست به‌دست می‌چرخد. همه درباره‌اش حرف می‌زنند و بیشتر نوجوان‌ها علاقه‌مندند تا اخبار لحظه به لحظه این بازیگر سینما را دنبال کنند؛ به‌خصوص کسانی که هوادارش هستند و از شنیدن وصلت غیرمنتظره او هنوز در شوک به‌سرمی‌برند.

برگ بازنده منافقین

فرانسه و آلبانی از فعالیت‌های گروهک منافقین ممانعت کردند
انتشار 2خبر درباره برخورد دولت‌های اروپایی با فعالیت‌های ضدایرانی گروهک تروریستی منافقین، از تغییر مسیر آنان در تعامل با ایران و ناامیدی‌شان از بی‌ثبات‌سازی جمهوری‌اسلامی حکایت دارد.

شهید چمران هدفی جز خدا و عشقی جز شهادت نداشت

آیین پاسداشت شهید مصطفی چمران روز گذشته با حضور علیرضا زاکانی، شهردار تهران، رئیس و اعضای شورای شهر و معاونان و مدیران شهری در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار شد.

چشم همسایه‌ها به چشم‌پزشکی ایران

ایران در حوزه تحقیقات و پژوهش در حوزه چشم‌‌پزشکی جزو کشورهای پیشرفته جهان به شمار می‌رود.

قرائت خطبه عقد خواهر شهید مدافع حرم توسط رهبرمعظم انقلاب

خطبه عقد خواهر شهید «مجید قربانخانی»، از شهدای مدافع حرم که سال ۱۳۹۴ در منطقه «خانطومان» سوریه به شهادت رسیده بود، ازسوی رهبرمعظم انقلاب قرائت شد.

هزارتوی بازار تهران