• سه شنبه 16 خرداد 1402
  • الثُّلاثَاء 17 ذی القعده 1444
  • 2023 Jun 06

مأموریت امروز؛ ایمان و امید

رهبر معظم انقلاب اسلامی طی بیاناتی در مراسم سی‌و‌چهارمین سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران با اشاره به دشمنی دامنه‌دار دنیای استکبار با انقلاب اسلامی، رمز موفقیت امام ره در به پیروزی‌رسیدن این انقلاب را مرهون ایمان و امید ایشان به آینده دانستند .

ایمان و امید؛ تأملی در رسانه انقلاب اسلامی

یکی از مسائل مهم در دوره جهاد تبیین یعنی زمانه‌ای که مهم‌ترین اقدام جامعه اسلامی باید حول تبیین حقایق کشور باشد، این است که در عصر سیطره رسانه‌های کوچک و بزرگی که حاکمیت و مدیریت آنها به‌دست دشمنان ماست و ذهن و قلب مردم را با انواع و اقسام دروغ‌های رسانه‌ای تسخیر کرده‌اند، چطور می‌توانیم پیام خود را به مخاطب برسانیم.

صفر تا صد خدمت رسانی ناوگان حمل‌ونقل عمومی با تغییر ساعت

براساس مصوبه هیأت وزیران از امروز سه‌شنبه 16خرداد ساعات کار ادارات تغییر کرده و کارمندان باید ساعت 6صبح در محل کارشان حاضر شوند.

سیگنال رکود‌ در بازار مسکن کشور

قیمت اوراق امتیاز تسهیلات مسکن -تسه- که در سال گذشته رکوردهای قیمتی عجیب و غریبی ثبت کرده بود، در هفته‌های اخیر به‌واسطه تعمیق رکود در بازار مسکن با ریزش شدید قیمت مواجه شد.

کاروانسرای ایرانی جهانی می‌شود؟

پرونده ثبت جهانی کاروانسراهای ایران در یونسکو آماده و به این سازمان ارسال شده است تا ایران در سهمیه یک پرونده ثبت جهانی میراث تاریخی خود بتواند 56کاروانسرا در 24استان کشور را به ثبت جهانی برساند.

چرا بریکس مهم است؟