• شنبه 6 خرداد 1402
  • السَّبْت 7 ذی القعده 1444
  • 2023 May 27

افتتاح بزرگ‌ترین تصفیه‌خانه پایتخت

امروز رویداد شنبه‌های امید و افتخار در مناطق 6 و 19 کلید می‌خورد
رویداد شنبه‌های امید و افتخار شهرداری تهران به ایستگاه 57 رسیده است و امروز در قالب این برنامه، 7پروژه در مناطق 6 و 19 افتتاح می‌شوند. مدیریت شهری در این دوره تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام و رها شده را در دستور کار قرار داده است و بهره‌برداری از آنها هر هفته در قالب رویداد شنبه‌های امید و افتخار انجام می‌شود.
راه ‌اندازی روبات جراح سینا در اندونزی ، چشم دنیا را به خود خیره کرده است

روبات ایرانی ؛ جراح شگفت‌انگیز جهان

سامانه جراحی روباتیک از راه دور سینا، یکی از مهم‌ترین دستاوردهای پزشکی ایران است. این روبات جراح که با همتای آمریکایی خود به نام داوینچی رقابت می‌کند، می‌تواند با بالاترین دقت در جراحی‌ها به شیوه لاپاروسکوپی در حفره‌های شکمی و قفسه سینه به‌کار گرفته شود.

بیایید این اخلاق رهبری را تمرین کنیم

رهبر انقلاب در دیدار نماینده‌های مجلس، از آنها تقدیر کرد؛ اینکه انقلابی آمدند و انقلابی ماندند. تا به حال دقت کرده‌اید؟ این اخلاق در رهبر انقلاب دامنه‌دار و پرسابقه است.

اخراج آمریکایی‌ها از منطقه به‌زودی

در حال حاضر کشورهای دنیا به این نتیجه رسیده‌اند که آمریکایی‌ها هرجایی ‌حضور پیدا می‌کنند، مخل نظم، امنیت و ثبات هستند. این موضوع تقریبا برای همگان روشن شده است.

تغییر جهت سیاست خارجی به نفع مردم

اینطور القا شده که جهان یعنی آمریکا و چند کشور غربی و اروپایی و غیراز آن هر چه هست کشورهایی هستند که اثری در روابط بین‌الملل ندارند.

روستاهای هوشمند در سیستان‌وبلوچستان

«محمد کرمی» استاندار سیستان‌وبلوچستان چندی پیش از آغاز مطالعات لازم برای ایجاد روستای هوشمند در سه نقطه استان با زیرساخت و معماری مناسب منطقه خبر داده بود.

کاهش شدید اعتماد به نهادهای مهم رژیم صهیونیستی