06
شنبه 6 خرداد 1402
شماره 8783
حوادث
23023624
02123023902
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

طناب دار بر گردن قاتلان 5مرد و زن

پیگیری
عاملان قتل عام خانوادگی در کوچصفهان رشت که برای رسیدن به ارثیه و پول، هولناک‌ترین جنایت سال‌های اخیر در این منطقه را رقم زده بودند به دار مجازات آویخته شدند.
ویژه
کارشناس تصادفات که یک سرهنگ بازنشسته پلیس بود، در جریان دعوای طرفین یک تصادف اشتباهی به قتل رسید.
به‌دنبال کشف جسد مثله شده زنی جوان در حوالی میدان آزادی، تحقیقات برای رازگشایی از این قتل هولناک توسط تیم جنایی پایتخت آغاز شده است.
مسیر روستاهای شهیدآباد، هرائین و قهوج با جمعیت 5هزار‌نفری از توابع بخش مرکزی شهرستان آوج استان قزوین بسیار نامطلوب و همواره زمینه‌ساز حوادث جاده‌ای و خطرات جانی بسیار است.
مردی که به اتهام لواط به اعدام محکوم شده بود درحالی‌که برای اجرای حکم به بند ویژه منتقل شده بود بر اثر ایست قلبی جانش را از دست داد.
تبهکار مخوف که دست‌به گروگانگیری افراد سرشناس می‌زد دستگیر شد

مقام دولتی طعمه گروگانگیر فراری

گزارش
سرکرده باند مخوف آدم‌ربایی که برای اجرای نقشه‌هایش هربار افراد جدیدی استخدام می‌کرد، خبر نداشت که یکی از اعضای باند جدیدش، مأمور مخفی پلیس است. متهم که تا‌کنون چند فرد سرشناس را برای اخاذی‌های میلیاردی ربوده است، در آخرین نقشه‌اش قصد ربودن یک مقام دولتی در یکی از استان‌های جنوبی کشور را داشت.
PDF حوادث
کوتاه حوادث
قضات دادگاه کیفری یک استان تهران، مردی را که برای چهارمین بار به اتهام شرب خمر محاکمه می‌شد و در آستانه محکومیت به اعدام قرار داشت، با وارد دانستن شبهاتی از این اتهام تبرئه کرده و حکم به آزادی‌اش دادند.