• یکشنبه 31 اردیبهشت 1402
  • الأحَد 1 ذی القعده 1444
  • 2023 May 21

به افتخار دختران ایران

یکی از افتخاراتی که در تاریخ اسلام به آن استناد می‌شود، این است که چنین دینی، توانست اعراب بیابان‌نشین و بدوی زمان خود را که افتخارشان زنده به گور کردن دختران بود را به محترم دانستن زنان واداشت.

دیپلماسی التماسی ممنوع

رهبر معظم انقلاب در دیدار جمعی از سفیران جمهوری اسلامی، ضمن تبیین ضوابط 6گانه سیاست خارجی موفق، فرمودند: «چند سال قبل که مفهوم «نرمش قهرمانانه» مطرح شد، در خارج و برخی در داخل برداشت غلط کردند؛ چراکه مصلحت یعنی یافتن راهی برای گذشتن از کنار موانع دشوار و ادامه دادن راه برای رسیدن به هدف.»

مرز دیپلماسی التماسی و نرمش قهرمانانه

رهبرانقلاب در دیدار با مسئولان وزارت خارجه به شاخص‌های سیاست خارجی موفق اشاره کردند و بر 3 واژه تأکید داشتند: «عزت»، «حکمت»، «مصلحت».

مشک آن است که خود ببوید...

وسعت دنیای عطرها به قدری است که در چند دسته‌بندی ساده خلاصه نمی‌شود اما به‌عنوان راهنمای کلی برای انتخاب و خرید عطر مناسب می‌توانید روی این ویژگی‌ها حساب کنید.

پایان الکس

الکس، مردی که با راه‌اندازی یک شبکه فساد دست‌کم 800زن و دختر جوان را برای بهره کشی جنسی به خارج از کشور قاچاق کرده بود به اتهام افساد فی الارض به دار مجازات آویخته شد.به گزارش همشهری، اواسط سال96 زنی که به‌دلیل اعتیاد و سرقت دستگیر شده و در زندان توبه کرده بود از فعالیت یک باند گسترده فساد و فحشا پرده برداشت.

حریق گسترده در انبار 3هزار متری

حریق گسترده‌ای که یک انبار بزرگ لوازم یدکی موتورسیکلت در میدان رازی گمرک را دربرگرفته بود، با تلاش آتش‌نشانان مهار شد. به گزارش همشهری، این حادثه حدود ساعت 11:34به آتش‌نشانی پایتخت اعلام شد. محل حادثه یک انبار بزرگ لوازم یدکی موتورسیکلت و مسقف بود که داخل آن به غرفه‌ها و انبارهای کوچک و بزرگ تبدیل شده بود.

خانه‌سازی شهرداری برای مستأجران

حدود 50درصد از پایتخت‌نشینان مستأجر هستند و ماهانه 60درصد درآمد شهروندان برای مسکن هزینه می‌شود. اینها بخشی از صحبت‌های علیرضا زاکانی، شهردار تهران است که بارها در برنامه‌های مختلف عنوان شده و همین امر سبب شده مدیریت شهری به موضوع مسکن ورود کند.

پولدارها، صدرنشین کسب رتبه برتر در کنکور