• یکشنبه 17 اردیبهشت 1402
  • الأحَد 16 شوال 1444
  • 2023 May 07

اتهام؛ کشف فساد

20 ماه عملکرد شهرداری با حاشیه سازی و دروغ سازی های برخی ها همراه بود
جداسازی جنسیتی بوستان‌ها، دریافت عوارض از قبور، مترو‌خوابی و... برخی از دروغ‌هایی هستند که از ابتدای آغاز مدیریت شهری در راستای تخریب شهرداری تهران مطرح شده است و اخیرا هم دستگیری برخی از عوامل دفتر شهردار تهران به‌دلیل اتهامات فساد مالی، به خوراک خبری رسانه‌ها تبدیل و یک‌بار دیگر شهرداری تهران متهم شده است.

گل‌های جهان در تهران

میزان مصرف گل و گیاه در ایران، قبلا 10شاخه به ازای هر نفر بود که اکنون از آن‌ هم کمتر شده است، اما هنوز هم تولید‌کنندگانی هستند که با اشتیاق به پرورش گل‌های زیبا می‌پردازند.

کارآمدی، دلیل دروغ‌پردازی

مدیریت شهری، تهران را با کمبودهای فراوانی تحویل گرفت و از همان ابتدا تلاش‌ها با هدف کاهش کمبودها آغاز شد.

تدارک «اینترنت حرفه‌ای» برای کسب‌وکارهای نوپا

پس از گذشت حدود 9‌ماه از حضور روح‌الله دهقانی فیروزآبادی در جایگاه معاونت علمی، فناوری و دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری، او روز گذشته در نخستین نشست خبری خود حاضر شد.

اصل ماجرای لبخند رئیسی به زنان بی‌حجاب سوری

در حاشیه حضور مهم و راهبردی رئیس‌جمهور ایران در سوریه، عکسی در داخل منتشر شد که سیدابراهیم رئیسی را درحال لبخند زدن همراه با احترام به خانم‌های بدون ‌حجاب در سوریه نشان می‌داد.

پشت پرده یک تاج‌گذاری

«چارلز سوم» سرانجام پس از چند دهه انتظار، روز گذشته طی مراسمی به‌عنوان پادشاه جدید انگلیس تاج‌گذاری کرد. این مراسم در شرایطی برگزار شد که شماری از انگلیسی‌ها با شعارهای اعتراضی علیه شاه و پادشاهی انگلیس در مراسم شنبه حاضر شدند.

70‌درصد گل‌محمدی جهان در ایران تولید می‌شود