• سه شنبه 29 فروردین 1402
  • الثُّلاثَاء 27 رمضان 1444
  • 2023 Apr 18

استقبال جهانی از درمان ایرانی

سال گذشته یک میلیون و100 هزار گردشگر خارجی در مراکز درمانی کشور پذیرش شده‌اند
تاریخچه گردشگری سلامت در دنیا را که ورق می‌زنیم، قصه به دوران ابهت یونان و روم باستان برمی‌گردد.

طلسم نوسازی اتوبوس‌ها شکست

فاز نخست نوسازی اتوبوسرانی تهران با ۲هزار اتوبوس، روز گذشته با رونمایی از ۴۰دستگاه از این ناوگان اجرایی شد. براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده در ۶ماهه ابتدایی ۱۴۰۲، ۵۰۰دستگاه اتوبوس وارد ناوگان حمل‌ونقل خواهد شد و تا پایان سال این میزان به ۲هزار دستگاه خواهد رسید.

دنیای وارونه‌ها

آقایان! خانم‌ها! به دنیای وارونه‌ها خوش آمدید. همان‌هایی که حقیقت را وارونه می‌کنند. انحراف‌نه، از اساس تغییر می‌دهند. واقعیت را 180درجه عوض می‌کنند. بعد همان حقیقت جعل‌شده را در بوق و کرنا می‌کنند.

ارتش امروز بالنده و پیش‌رونده

پیام تاریخی و سرنوشت‌ساز بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام‌خمینی ره در حمایت از ارتش در فروردین سال1358 و نامگذاری این روز به نام ارتش، مبین عمق بینش و حکمت ایشان بود که اثرات آن بعد از گذشت سال‌ها خود را نشان داد.

می‌توانیم به دنیا آموزش نظامی دهیم

گفت‌وگو با یک نظامی باتجربه و پیشکسوت برای رسیدن به آمارها کار سختی است. سختی کار آنجایی بیشتر نمود پیدا می‌کند که معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران پاسخ برخی پرسش‌های کلیدی این روزها در حوزه نظامی ازجمله خرید سوخو 35را به افراد دیگری واگذار کرده و پاسخ برخی دیگر از سؤالات را موکول به روزهای آینده می‌کند.

5 مطالبه تولیدکنندگان از دولت سیزدهم

یکی از وعده‌های ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور، تلاش برای احیای واحدهای اقتصادی گرفتار بوده و از دی‌ماه سال 1400برنامه‌ای تحت عنوان نهضت احیای واحدهای اقتصادی عملیاتی زیرنظر معاون اول رئیس‌جمهور عملیاتی شد.

هوشمندسازی دستگاه قضا

پس از ابلاغ سند تحول قضایی در سال 99، دستگاهی که پاسخگوی بیشترین ارباب رجوع بود، با استفاده از فناوری‌های نوین در مسیر تحول قرار گرفت.

رتبه جهانی ایران در تولید خودرو

رونمایی از یک خودروی جدید داخلی