02
سه شنبه 29 فروردین 1402
شماره 8751
سیاست
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

انتقادهای اژه‌ای از وضعیت بازار خودرو

قضایی
نشست دیروز شورای‌عالی قوه قضاییه به ریاست رئیس دستگاه قضا با انتقادهای غلامحسین محسنی‌اژه‌ای از نابسامانی‌های موجود در بازار خودرو همراه بود.
ویژه
پیشرفت‌های خیره‌کننده ارتش حزب‌الله در حوزه‌های مختلف دفاعی و دستیابی به فناوری‌های نوین و روزآمد نظامی در نیروهای زمینی، هوایی، دریایی و پدافند، ارتش جمهوری‌اسلامی را از جلوه‌های بازدارندگی و اقتدار کشور قرار داده .
رئیس ستاد برگزاری نماز عید سعید فطر اعلام کرد این مراسم در تهران از ساعت ۷صبح آغاز و نماز ساعت ۸صبح به امامت رهبرمعظم انقلاب در مصلای تهران اقامه می‌شود.
نمایندگان مجلس با حذف «ماده12» طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس، با تغییر شرایط عمومی و اختصاصی داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی مخالفت کردند.

دیپلماسی رو به جلو

دستورکار رفت‌وآمدهای دیپلماتیک مقام‌های جمهوری‌اسلامی از ثمربخشی سیاست همسایگی حکایت دارد
دیپلماسی
دستگاه سیاست‌خارجی جمهوری‌اسلامی در ماه‌های اخیر، روزهای پرکاری را پشت‌سر گذاشته و پرونده‌های چندگانه‌ای را برای حل‌وفصل روی میز دارد؛ پرونده‌هایی که رایزنی‌ها برای به نتیجه رساندن‌شان همچنان ادامه دارد.

توسل براندازان به رژیم صهیونیستی و منافقین

فرزند شاه مخلوع ایران با ناامید شدن از تلاش‌هایش در اروپا به مقامات تل‌آویو پناه برد
چهره‌های مخالف و فعال برانداز خارج از کشور طی روزهای اخیر نشان دادند بیش از پایبندی به شعارهای ظاهرپسند دمکراتیک در عمل ارتباط نزدیک‌تری با تروریست‌ها دارند.
موعد بازگشایی سفارتخانه‌های ایران و عربستان
علیرضا عنایتی، مدیرکل خلیج‌فارس وزارت امور خارجه اعلام کرد براساس توافق‌های صورت گرفته، قرار است تا ۱۹اردیبهشت‌ماه سفارتخانه‌های ایران و عربستان بازگشایی شوند.
PDF سیاست
کوتاه سیاست
توئیتر