• سه شنبه 1 آذر 1401
  • الثُّلاثَاء 27 ربیع الثانی 1444
  • 2022 Nov 22

«سِرُم‌» به سامان رسید

کمبود سرم که از اواخر شهریور منجر به سهمیه‌بندی آن با اولویت بیمارستان‌ها شده بود، اکنون با تامین ماهانه 17میلیون عدد سرم و بیشترین میزان توزیع در بازار مصرف کشور برطرف شد
تقاضا و کمبود سرم در بازار دارویی کشور کمتر شده است. با افزایش تولید و واردات، آرامش نسبی در بازار مصرف سرم برقرار شده و به‌گفته مسئولان سازمان غذا و دارو با تامین 17میلیون عدد سرم در ماه اکنون بیشترین میزان تامین و توزیع در بازار مصرف کشور رقم خورده است.

بازنده اما امیدوار

ترکیب تیم ملی برای بازی با انگلیس خیلی‌ها را غافلگیر کرد. استفاده از ۵‌مدافع -۳‌مدافع وسط و ۲‌مدافع کناری-، حضور روزبه چشمی، مجید حسینی و مرتضی پورعلی‌گنجی که کمتر کسی انتظار حضور آنها در ترکیب اصلی را داشت.

بختیاری‌ها رسم نماز و قرآن ندارند؟!

اخیرا در مراسم تشییع شهید کیان پیرفلک در ایذه عده‌ای با سوءاستفاده از احساسات مردم شعاری سردادند که تعجب‌برانگیز، تأسف‌بار و مغایر با تاریخ و فرهنگ بختیاری است؛ شعاری با عنوان «بختیاری رسم نماز ندارد!» که بازی با آبرو و حیثیت یک قوم اصیل و دیندار از سوی عده‌ای معلوم‌الحال بود که با استقبال گسترده رسانه‌های ضد‌ایرانی همراه شد.

سرود ملی، غرور ملی

پس از شکست کارزار جمع‌آوری امضا برای اخراج تیم ملی فوتبال ایران از رقابت‌های جام‌جهانی2022 قطر، گردانندگان همان کمپین مدتی است دست به‌کار شده‌اند تا این بار سرود ملی میهن را تحریم کنند.

هیزم خارجی روی آتش آشوب داخلی

اعتراضات و وقایع اخیر ایران، در نظام بین‌الملل و جامعه جهانی تا جایی نمود پیدا کرد که بسیاری به‌خود اجازه دخالت در امور داخلی ایران را دادند و درباره اوضاع ایران با استفاده از تریبون‌های خود و کشورهای دیگر به اظهارنظر پرداختند.

نسبت به فتنه‌ها بی‌تفاوت نباشیم

دستیار و مشاور فرمانده معظم کل قوا با تأکید بر حل مشکلات مردم گفت: «این فتنه‌ها تمام می‌شود، اما بازهم ممکن است سراغمان بیاید، پس نباید بی‌توجه باشیم.»

سیلی سوم به تروریست‌های شمال عراق

در سومین موج از حملات موشکی و پهپادی نیروی‌زمینی سپاه‌پاسداران علیه گروه‌های تروریستی در شمال عراق، مقرهای تجزیه‌طلبان در مناطقی ازجمله «جژنیکان»، «زرگوئیز» و «کوی سنجق» مورد هدف قرار گرفتند.

چقدر بیابان‌زدایی داریم چقدر بیابان‌زایی؟

واکنش ایران به اقدام خصمانه آژانس