• یکشنبه 10 مهر 1401
  • الأحَد 6 ربیع الاول 1444
  • 2022 Oct 02

برخورد قاطع با اشرار مسلح در زاهدان

دادستان زاهدان: تاکنون 8نفر از اشرار مسلح که قصد افزایش دامنه ناامنی‌ها را داشته‌اند، دستگیر شده‌اند
پس‌از حمله تروریستی ظهر جمعه به چند کلانتری، بانک و فروشگاه زنجیره‌ای در زاهدان و متأسفانه کشته و مجروح شدن تعدادی از هموطنان و نیروهای نظامی، اکنون خبرها از بازگشت آرامش به زاهدان حکایت دارد و گزارش‌های میدانی نشان می‌دهد اوضاع شهر به‌حالت عادی بازگشته است.
خسارات ناآرامی‌های اخیر؛ از جان‌هایی که گرفته شد تا اموال عمومی که نابود شد

اعتراض یا جنگ خیابانی؟

اغتشاشات خیابانی روزهای گذشته که با ورود اغتشاشگران و عناصر بیگانه به آشوب و درگیری کشیده شد خسارات زیادی به بار آورده و جان افراد زیادی را گرفته است.

هنوز روشن نیست؟!

خطاب این متن کسانی اند که معترض اند. معترض به مرگ مهسا و گشت ارشاد و حجاب اجباری و اوضاع اقتصادی و غیره. فرض کنیم اعتراض شان حق است؛ راه اصلاح از دالان آدم کشی است؟

قاعده بازی در زمین آمریکا

ولودیمیر زلینسکی رئیس‌جمهور اوکراین هنوز در شوک برگزاری همه‌پرسی و الحاق مناطق دونتسک، لوهانسک، خرسون و زاپوریژیا به روسیه قرار دارد.

نانو، الگوی موفق فناوری در کشور

سیزدهمین نمایشگاه فناوری نانو «ایران‌ساخت» با حضور سرپرست معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری و برخی مسئولان دیگر کار خود را آغاز کرد.

10هزار دانش‌آموز ناشنوا و کم‌شنوا در مدارس عادی

«ساختن جامعه فراگیر برای همه»؛ شعاری که حالا سال‌هاست آرزوی قلبی همه افراد دارای معلولیت است و امسال به‌عنوان شعار هفته جهانی ناشنوایان از سوی سازمان ملل مطرح شد تا با تعریف برنامه‌های هفته ناشنوایان حول این محور بستر آشناکردن جامعه با مسائل و مشکلات پیش‌روی این قشر فراهم شود.
ششمین شنبه امید و افتخار به آغاز ساخت ۱۰هزار واحد مسکونی در 4منطقه اختصاص یافت

خانه‌سازی به پیروزی رسید

کلنگ احداث ساخت 10هزار واحد مسکونی جدید برای 4منطقه تهران دیروز از شرقی‌ترین نقطه محله پیروزی در منطقه 13به زمین خورد؛ یعنی در مجموعه جنگ‌افزارسازی ساصد.

سرعت، چاشنی نهضت خانه‌سازی

در همشهری آنلاین بخوانید