• سه شنبه 6 مهر 1400
  • الثُّلاثَاء 20 صفر 1443
  • 2021 Sep 28

«تبیین» خنثی‌کننده هجمه تبلیغاتی دشمن است

رهبر معظم انقلاب در مراسم عزاداری اربعین حسینی: اصل قطعی در جهاد تبیین تکیه بر شیوه‌های اخلاقی و پرهیز از دشنام، تهمت و فریب است
مراسم عزاداری اربعین امام‌حسین ع و اصحاب با وفای ایشان قبل از ظهر دیروز از طریق ارتباط تصویری از دانشگاه تهران محل تجمع هیئت‌های دانشجویی با حسینیه امام خمینی ره در حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی برگزار شد.

رد پای عشق

جاماندگان اربعین دیروز بخشی از راهپیمایی بزرگ اربعین، نماد باشکوه عزاداران اباعبدالله ع را در تهران بازآفرینی کردند.

امام‌حسین ع مکتب است

«حب الحسین، یجمعنا»؛ محبت امام‌حسین‌ع همچون آهن‌ربایی دل‌های عاشق را به‌سوی خود جذب کرده و همه ما را در کنار هم جمع می‌کند.
همشهری در گفت‌و‌گو با عوامل اجرایی تزریق واکسن تجربه ماه‌ها واکسینه‌کردن مردم را روایت می‌کند

تلخ و شیرین مأموران تزریق

صف‌های طولانی کمی آرام گرفته، کمبودها جبران شده و حالا کارها با نظم انجام می‌شود؛ مراکز واکسیناسیون کرونا پس از التهابی که ماه‌های گذشته به‌دلیل شلوغی‌ها و دیررسیدن محموله‌های واکسن از سر گذراندند، حالا شرایط با ثباتی به‌ خود گرفته‌اند.

حکیم مجاور دماوند

نسلی از عالمان سنتی بودند که در خواندن درس‌ها به یک یا چند کتاب بسنده نمی‌کردند و معمولاً کتاب‌های گوناگون یک رشته را می‌خواندند که نکته‌ای و دقیقه‌ای از چشمشان دور نماند. نسلی از عالمان سنتی بودند که هر آنچه می‌خواندند درست و دقیق می‌خواندند و حاشیه می‌نوشتند و شرح می‌کردند.

عبور تورم از مرز پیش‌بینی‌ها

مرکز آمار و اطلاعات راهبردی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از سبقت نرخ تورم فراتر از پیش‌بینی‌ها حکایت می‌کند.

جولان ریزگردها درآسمان پاییز

سال آبی پیش‌رو که از ابتدای پاییز شروع شده، چنان متاثر از خشکسالی و کم‌بارشی سال گذشته است که هنوز ریزگردها در آن حاکم هستند و گویا این وضع تا هفته‌ها ادامه می‌یابد.

صدور ۳۷۲۰ شناسنامه برای فرزندان با پدر خارجی

سفر؛ مسئله حل‌نشدنی مدیریت کرونا