06
سه شنبه 6 مهر 1400
شماره 8325
ایرانشهر
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

موج بازگشت زائران از مهران

پیش‌بینی می‌شود 80درصد زائران اربعین از مرز مهران به کشور بازگردند و در 2 روز آینده روزانه حدود 30هزار نفر از مرز وارد کشور‌شوند
گزارش
طی روزهای گذشته، عراق فیلم‌ها و اخبار منتشر شده مبنی بر بازگشایی مرزهای زمینی ایران و عراق و اجازه ورود به زائران معطل‌مانده در پشت مرز شلمچه و مهران را رد کرد درحالی‌که پیش از آن سرلشکر عمر الوائلی، رئیس اداره گذرگاه‌های مرزی عراق به رسانه‌های داخلی این کشور گفته بود با دستور نخست‌وزیر به حدود 5هزار نفر که بیش از ۱۰روز بین ایران و عراق معلق بودند، اجازه ورود داده شد.
نفس‌های آخر پیک پنجم

نفس‌های آخر پیک پنجم

موج پنجم کرونا با افزایش تعداد شهرهای آبی و توقف مرگ بیماران در چند استان کشور به پایان خود نزدیک می‎شود
موج پنجم کرونا هر روز چند قدم به پایان خود نزدیک‌تر می‌شود. 30شهرستان در کشور به رنگ آبی ‎درآمده‌، تعداد شهرهای زرد و نارنجی‌ هم افزایش پیدا کرده‌‌اند و افزایش واکسیناسیون کمک کرده تا موارد ابتلا و به ویژه بدحال‌ شدن و بستری بیماران کرونایی کاهش یابد.
زلزله دلالان بر باغ‌های سی‌سخت
زلزله دلالان بر باغ‌های سی‌سخت
شهر سی‌سخت در کهگیلویه‌وبویراحمد یکی از مراکز مهم تولید محصولات باغی مانند سیب، انگور، گردو و خشکبار است، اما علاوه بر مشکلات جاری باغداران و آسیب‌هایی که از زلزله سال گذشته بر پیکر باغ‌های این منطقه مانده و هنوز جبران نشده، تخریب زیرساخت‌های آبرسانی به باغات و همچنین آسیب زیاد در جاده‌های منطقه به‌عنوان مسیر اصلی ترابری محصولات باغی، امسال مشکلات فراوانی را پیش‌روی کشاورزان گذاشت.
عکس نوشت
برداشت خرمای استعمران سعمران از نخلستان‌های شهرستان کارون در استان خوزستان با آغاز نخستین موج گرما و شرجیخرماپزون از اواسط شهریور شروع شده است.