• سه شنبه 29 تیر 1400
  • الثُّلاثَاء 10 ذی الحجه 1442
  • 2021 Jul 20

اقتصاد را واکسینه کنید

کمبود برق و جولان کرونا یک ‌ماه پس از برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری در 28خرداد باعث شده تا سرانجام تصمیم به تعطیلی 6روزه فعالیت‌های اقتصادی و رفت‌وآمد در 2استان تهران و البرز گرفته شود.

تیر در تاریکی

پرونده‌ای درباره تمام حوادث تیرماه 1400

تلنگرهای عید قربان در روزگار کرونایی

عید قربان همانطور که از نامش پیداست، عید تقرب است. قربان از ماده قرب و به‌معنای نزدیکی به خداوند است.

سؤال وزیر ارتباطات از نمایندگان

محمدجواد آذری‌جهرمی که روز گذشته به مجلس فراخوانده شده بود، از نمایندگان این سؤال را مطرح کرد که مردم چقدر با تصمیماتی که نمایندگان برای شبکه‌های اجتماعی می‌گیرند موافقند
محمدجواد آذری‌جهرمی، وزیر ارتباطات روز گذشته بار دیگر به مجلس فراخوانده شد تا به سؤالات نمایندگان درباره تلگرام که از چند سال قبل به‌صورت کامل فیلتر شده است پاسخ دهد.

ورود ستاد اجرایی فرمان امام به موضوع حل مشکل آب 702روستای خوزستان

ستاد اجرایی فرمان امام برای حل مشکل تمام روستاهای دچار تنش آبی خوزستان و اجرای طرح‌های آبرسانی دراین روستاها اعتبار ویژه اختصاص می‌دهد.

اولین آلبوم همایون پس از سیاوش

همکاری دوباره همایون شجریان و فردین خلعتبری برای انتشار آلبوم موسیقی در این روزها می‌تواند برای دوستداران موسیقی بهترین خبر باشد. بخش‌هایی از پروژه در حال ضبط است، اما ویروس کرونا باعث شده تأخیری در برنامه‌های این اتفاق هنری بیفتد.
رهبر معظم انقلاب در پیامی به مناسبت موسم حج:

همه سخن جمهوری اسلامی ایران دعوت به مقاومت است

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی به مسلمانان جهان به‌مناسبت ایام حج، استمرار حسرت دل‌های مشتاق از حضور در ضیافت بیت‌الله را امتحانی گذرا خواندند و با تأکید بر لزوم کمرنگ نشدن پیام‌های حج، مقاومت در برابر قدرت‌های متجاوز به‌ویژه آمریکا را از جمله این پیام‌های متعالی دانستند.

معطلی 8 ساعته در فرودگاه توکیو

زیر بار حق کمیسیون اضافی نروید